Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wampires skriver: wow hvor er den flot Ser rigtig lækker ud også selvom jeg nok ville have svært ved at spise den for den er da bare så fin
wow hvor er den flot
Ser rigtig lækker ud også selvom jeg nok ville have svært ved at spise den for den er da bare så fin
Hehe. Tusind tak
Hellere i maven end i skraldespanden hvor den jo ender hvis ikke nogen vil spise den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Hehe. Tusind tak Hellere i maven end i skraldespanden hvor den jo ender hvis ikke nogen vil spise den
helt enig men ja hvor skulle man dog begynde henne? uhh bliver helt lækkersulten nu
Polkaprik skriver:
Laver du ikk en minikage og sender til mig ? Kunne jeg godt spise .. hihi
Wow Det har du gjort godt! Seriøst, hvis den blev stillet foran mig, så ville jeg ikke turde spise noget af den
Babymor2010 skriver: Wow Det har du gjort godt! Seriøst, hvis den blev stillet foran mig, så ville jeg ikke turde spise noget af den
Årh hvor er du sød Tusind tak
Nårh den er søøøød!
Polkaprik skriver: Så kommer der heller ikke flere fra mig i denne weekend De kunne rigtig godt lide den første Plyskage jeg havde lavet men jeg ønskede at lave den bare liiiidt om på den og fik så lov til det;-)Indeholder:Marcipanbunde, jorbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.35 kuv. Alle mine kager kan ses her http://kageverden.dk/ Kagekurser kan bestilles her http://minkageverden.dk/
Så kommer der heller ikke flere fra mig i denne weekend
Hold nu op hvor er du dygtig menneske
Den er virkelig flot! Og jeg elsker detaljen med tigerdyr
Polkaprik skriver: Vil skyde på at jeg har brugt 6-7 timer på den
Vil skyde på at jeg har brugt 6-7 timer på den
Jeg synes det er et mesterværk. Er altid så imponeret over dine kager
AalborgPigen skriver: Laver du ikk en minikage og sender til mig ? Kunne jeg godt spise .. hihi
Sgu ikke sikker på at de vil være så lækre efter en tur med Post Danmark
Men ellers gjorde jeg det gerne
Nettemor skriver: Nårh den er søøøød!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128