Smerter efter ÆO??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.121 visninger
18 svar
2 synes godt om
1. april 2012

C@mill@

Andre der oplever smerter i mave/underlivet efter ÆO??? Og andre der får litinus stikpiller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

ønskebørn74

C@mill@ skriver:

Andre der oplever smerter i mave/underlivet efter ÆO??? Og andre der får litinus stikpiller???

Det er helt normalt... En af glæderne ved fertilitetsbehandling hmf..

Anmeld

1. april 2012

Putomanen

Det er helt normalt at have smerter, og gerne i nogle uger efter.

Jeg fik også lutinus piller, og jeg havde en del udflåd og en masse graviditetssymptomer. Jeg ved dog ikke hvad der skyldes lutinus, ÆU, ÆO eller ægløsningssprøjten.

Anmeld

1. april 2012

C@mill@

Putomanen skriver:

Det er helt normalt at have smerter, og gerne i nogle uger efter.

Jeg fik også lutinus piller, og jeg havde en del udflåd og en masse graviditetssymptomer. Jeg ved dog ikke hvad der skyldes lutinus, ÆU, ÆO eller ægløsningssprøjten.

Tak for svaret hmm nok et lidt ik så passende spørgsmål men kan man sætte de stikpiller for langt op? Hvor meget hylster lod du være ude?? Ja ved godt det er lidt upassende og intimt men r kommet i tvivl om de overhovedet kommer derop hvor de skal gøre gavn...

Anmeld

1. april 2012

Putomanen

C@mill@ skriver:

Tak for svaret hmm nok et lidt ik så passende spørgsmål men kan man sætte de stikpiller for langt op? Hvor meget hylster lod du være ude?? Ja ved godt det er lidt upassende og intimt men r kommet i tvivl om de overhovedet kommer derop hvor de skal gøre gavn...

Jeg tror ikke, at du kan lægge dem forkert op.

Jeg bruger altid indføreingshylstret og putter dem så langt op som overhovedet muligt. Men det er fordi jeg så føler, at der kommer mindre ud igen.

Men selv om der kommer noget ud igen, skal du ikke bekymre dig. Kroppen når at optage rigeligt med progesteron

Anmeld

1. april 2012

C@mill@

Putomanen skriver:

Jeg bruger altid indføreingshylstret og putter dem så langt op som overhovedet muligt. Men det er fordi jeg så føler, at der kommer mindre ud igen.

Men selv om der kommer noget ud igen, skal du ikke bekymre dig. Kroppen når at optage rigeligt med progesteron

Okay tak for svaret på det lidt upassende spørgsmål 

Anmeld

1. april 2012

Putomanen

C@mill@ skriver:

Okay tak for svaret på det lidt upassende spørgsmål 

Jeg synes ikke der er nogen upassende spørgsmål i denne verden  Der sker så mange ting i hele kroppen og dernede, så det er klart at vi har en masse spørgsmål, og dem skal der være plads til at vi kan stille

Jeg  for dig!

Anmeld

1. april 2012

C@mill@

Putomanen skriver:

Jeg synes ikke der er nogen upassende spørgsmål i denne verden  Der sker så mange ting i hele kroppen og dernede, så det er klart at vi har en masse spørgsmål, og dem skal der være plads til at vi kan stille

Jeg  for dig!

Tak det r nok fordi jeg r lidt grøn i det her, bliver os helt dårlig før hver scanning fordi det jo er mit private område de bare roder og kigger i hele tiden  Håber os meget naivt at det lykkes her i dette første forsøg så der ik skal kigges på ugentlig basis mere  Og håb r jo alt hva vi par har 

Anmeld

6. april 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Kan man sætte det for højt op..?

Anmeld

6. april 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Kan man sætte det for højt op..?

Jeg fik i sin tid at vide, at jeg ikke kunne ligge den forkert.
Pillen kan vel ikke rigtig forsvinde noget steder hen. Så skulle det da lige være fordi man tager det forkerte hul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.