Spørgsmål om afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det normalt for en baby på 6½ at lave pølser?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.298 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg vil gerne høre om der er andre med 6½ mdrs baby hvor baby laver pølser? altså skider i pølseform som hvis vi andre gik på toilettet?

Vores søn spiser grød og MME og toastbrød(tror dog ikke særlig meget ender i munden men det er sjovt at sidde med for ham ) i løbet af dagen og er nu begyndt at hans afføring kommer ud i pølseform...

Han har ikke ondt når vi trykker ham på maven, han virker ikke til det er svært for ham at komme af med det heller... han lå bare og trykkede som han altid har gjort når han skulle af med det...

var igang med at skifte bleen efter grød og så begyndte han at gøre det derfor jeg ved hvordan det ser ud når det kommer ud samt hvordan hans reaktion er når det sker ...

Så hvad mener I andre, bør jeg ringe til lægen imorgen og bede om at vi alligevel skal have noget til hans mave eller er det helt normalt når de starter på mere fast mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

HeidiØ

Wampires skriver:

Jeg vil gerne høre om der er andre med 6½ mdrs baby hvor baby laver pølser? altså skider i pølseform som hvis vi andre gik på toilettet?

Vores søn spiser grød og MME og toastbrød(tror dog ikke særlig meget ender i munden men det er sjovt at sidde med for ham ) i løbet af dagen og er nu begyndt at hans afføring kommer ud i pølseform...

Han har ikke ondt når vi trykker ham på maven, han virker ikke til det er svært for ham at komme af med det heller... han lå bare og trykkede som han altid har gjort når han skulle af med det...

var igang med at skifte bleen efter grød og så begyndte han at gøre det derfor jeg ved hvordan det ser ud når det kommer ud samt hvordan hans reaktion er når det sker ...

Så hvad mener I andre, bør jeg ringe til lægen imorgen og bede om at vi alligevel skal have noget til hans mave eller er det helt normalt når de starter på mere fast mad?

Min søn er 6½ måned og det er HELT det samme som hos jer

Anmeld

1. april 2012

My Babygirl

Det er nøjagtig det samme her.

Anmeld

1. april 2012

Wampires

HeidiØ skriver:

Min søn er 6½ måned og det er HELT det samme som hos jer

rart at høre at jeg ikke er alene

bare når hverken sundhedsplejerske eller læge nævner at det kan ske og de begge har virket lidt bekymret for om han havde hård mave så bliver man altså lidt bekymret...

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

Wampires skriver:

Isabella begyndte også at lave det i pølseform lige så snart hun fik fast føde  Uh, jeg kan ikke lige huske hvor gammel hun var, da hun begyndte på det 

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Wampires skriver:

rart at høre at jeg ikke er alene

bare når hverken sundhedsplejerske eller læge nævner at det kan ske og de begge har virket lidt bekymret for om han havde hård mave så bliver man altså lidt bekymret...

Ja, blev også lidt glad da jeg så dit indlæg hehe! ..Men ja, den info ku ha været fin. Har din afføring oftere end før?

Anmeld

1. april 2012

Silas&Mille

Sådan var det også med Silas i en periode omkring 6-7 måneders alderen.

Nu er han (snart) 15 måneder og hans afføring er mere som en meget tyk grød.

Anmeld

1. april 2012

MosterA

Det er faktisk bedst at det er i pølseform, for så betyder det at hans mave virker som den skal 

Anmeld

1. april 2012

Wampires

HeidiØ skriver:

Ja, blev også lidt glad da jeg så dit indlæg hehe! ..Men ja, den info ku ha været fin. Har din afføring oftere end før?

nej det er stadig det samme som før... eller lidt svært for først så havde han næsten hver dag så skiftede det til hver 3. dag og så til hver anden dag og ja nu er det så hver anden dag ser det ud til

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Wampires skriver:

nej det er stadig det samme som før... eller lidt svært for først så havde han næsten hver dag så skiftede det til hver 3. dag og så til hver anden dag og ja nu er det så hver anden dag ser det ud til

Jaa, det lader til det skifter lidt. Her er det efter morgenflaske og efter middagsmad hver dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.