Madlog!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2012

bobbles

nu er jeg sku ved at være godt træt af madlog, kan ikke forny min konto hos dem fordi den efter jeg har indtastet mine kort oplysninger spørger efter min secure kode nu er jeg sku ved at være træt af det så nu har jeg skrevet en mail til dem, for har aldrig hørt om sådan en kode!!

Er der andre der har oplevet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

FrkZier

Frøken Christiansen skriver:

nu er jeg sku ved at være godt træt af madlog, kan ikke forny min konto hos dem fordi den efter jeg har indtastet mine kort oplysninger spørger efter min secure kode nu er jeg sku ved at være træt af det så nu har jeg skrevet en mail til dem, for har aldrig hørt om sådan en kode!!

Er der andre der har oplevet det??

det sku jeg også da jeg fornyede - jeg skrev så bare min secure kode

Anmeld

1. april 2012

bobbles

FrkZier skriver:

det sku jeg også da jeg fornyede - jeg skrev så bare min secure kode

ja men jeg har ikke sådan en kode

Anmeld

1. april 2012

HeidiØ

Måske spørger jeg dumt, men er det ikke bare de 3 tal der står i skrivefeltet bagpå kortet?

Anmeld

1. april 2012

FrkZier

hvis du har handlet på nettet før så jo har du, det er en ekstra sikkerheds foranstaltning der er kommet, du har selv valgt hvilken kode det skal være

Anmeld

1. april 2012

bobbles

FrkZier skriver:

hvis du har handlet på nettet før så jo har du, det er en ekstra sikkerheds foranstaltning der er kommet, du har selv valgt hvilken kode det skal være

jeg aner intet om det, har aldrig brugt den før, der står bare min by ved spørgsmålet men har prøvet at taste frederiksværk ind og 3300 men der sker intet, hvis jeg har oprettet sådan en kode så er det ihvertfald rigtig mange år siden, så aner ikke rigtig hvad jeg skal gøre udover at ringe til dem der har med secure koder at gøre..

Anmeld

1. april 2012

FrkZier

jeg aner intet om det, har aldrig brugt den før, der står bare min by ved spørgsmålet men har prøvet at taste frederiksværk ind og 3300 men der sker intet, hvis jeg har oprettet sådan en kode så er det ihvertfald rigtig mange år siden, så aner ikke rigtig hvad jeg skal gøre udover at ringe til dem der har med secure koder at gøre..

det er efterhånden også nogen år siden de begyndte på de secure koder.. men det ikke alle steder der bruger dem, men hvis du mener du ikke har oprettet en kode, burde der være en mulighed for at du kan oprette en når du skal betale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.