Melder mig i denne gruppe :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. april 2012

bobbles

ja det har desværre ligget i luften i lang tid, stemningen har simpelthen været for trykket, vi har gået og snerret af hinanden i lang tid, så synes jeg ikke det er videre sjovt mere :-(

Os pga af børnene så skal de ikke opleve at mor og far hele tiden skændes men vi er heldigvis skiltes som gode venner, nu skal jeg bare have en hverdag op at køre sammen med mine 2 piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

B&J

sender dig en kæmpe krammer og dejligt i har fundet ud af det som venner...

Anmeld

1. april 2012

Ma-lu

Ordenlig stor krammer til dig 

Anmeld

1. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

1. april 2012

birthee

Knus herfra

Anmeld

1. april 2012

Carl-Emil's mor

Frøken Christiansen skriver:

ja det har desværre ligget i luften i lang tid, stemningen har simpelthen været for trykket, vi har gået og snerret af hinanden i lang tid, så synes jeg ikke det er videre sjovt mere :-(

Os pga af børnene så skal de ikke opleve at mor og far hele tiden skændes men vi er heldigvis skiltes som gode venner, nu skal jeg bare have en hverdag op at køre sammen med mine 2 piger

Velkommen til og kæmpe kram og positive tanker om dit møde med EF verdenen må blive godt og smerterne små ..

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

Anmeld

1. april 2012

wamse

Velkommen til gruppen, og et kram med på vejen

Anmeld

1. april 2012

Eliza

1. april 2012

FruK

Det er en hård beslutning at tage, men nogle gange er det det bedste. 

Det vil betyde uendelig meget for børnene, hvis de kan mærke, at I kan finde ud af det som venner. 

Jeg har selv været der, da min søn var to år, og det er hårdt at gå fra at være en familie til at være sig selv med skilsmissebarn/børn, men det kan blive godt og rigtigt for alle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.