Huske Liste Lalandia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.034 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. april 2012

ChipChap

Hej piger

nu skal vi snart trille afsted til lalandia ophold med hele svigermekaniken.

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal pakke til min søn. Vi skal være der i 4 dage.

Har printet deres egen huske liste ud.
Tænker når man er i vandland og skal opholde sig derinde hvad der er godt at have med, evt fif.

Skal han bare have en bade ble på eller skal han have et par badebukser ude på ?

Han er 14 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

TeamRocket

Vi er tit i lalandia badeland- mindstefyren på nu 16 mdr har altid badeble, og badeluffer på og ind imellem har han haft badebukser udover - fordi mor her synes det ser lidt smart ud- men det er ikke et krav, badebleen er et krav  Vi har altid håndklæder med, ekstre bleer + badebleer, penge til cafeen og ikke rigtig andet man må ikke ta det med ind som sådan det er låst inde i et skab når man svømmer og så henter man det bare lige når man f.eks skal bruge et håndklæde og penge. 

Evt husk lidt husholdningsting til jeres ophold som brød, kiks, frugt, bleer, tandbørster, shampoo, plaster, sodavand og hvad i ellers bruger i hverdagen for supermarkedet i selve lalandia har over over priser og jeg personligt synes, at det er ringe kvalitet- men det er vel nok en smagssag ? hehe. plus at jeg er nærrig.  Er det billund eller rødby ?

Anmeld

1. april 2012

TeamRocket

Og nå ja, nu har vi jo en stor datter på 4 år så vi pakker også lidt aftenslik, en fodbold og et spil uno  Så slipper man for at købe det til overpriser i butikken. Gode gå sko, og bekvemt ferie tøj + fint tøj til resturente besøg

Ej jeg lyder bare som en total nærrigrøv nu  haha

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

TeamRocket skriver:

Og nå ja, nu har vi jo en stor datter på 4 år så vi pakker også lidt aftenslik, en fodbold og et spil uno  Så slipper man for at købe det til overpriser i butikken. Gode gå sko, og bekvemt ferie tøj + fint tøj til resturente besøg

Ej jeg lyder bare som en total nærrigrøv nu  haha

Jeg synes du lyder fornuftig

TS: Jeg ved ikke hvad der står på den der huskeliste , ville bare sige at du skal huske dyne + betræk og lagen til weekendsengen .. Har en veninde som havde glemt det nemlig :b

Anmeld

2. april 2012

ChipChap

TeamRocket skriver:

Vi er tit i lalandia badeland- mindstefyren på nu 16 mdr har altid badeble, og badeluffer på og ind imellem har han haft badebukser udover - fordi mor her synes det ser lidt smart ud- men det er ikke et krav, badebleen er et krav  Vi har altid håndklæder med, ekstre bleer + badebleer, penge til cafeen og ikke rigtig andet man må ikke ta det med ind som sådan det er låst inde i et skab når man svømmer og så henter man det bare lige når man f.eks skal bruge et håndklæde og penge. 

Evt husk lidt husholdningsting til jeres ophold som brød, kiks, frugt, bleer, tandbørster, shampoo, plaster, sodavand og hvad i ellers bruger i hverdagen for supermarkedet i selve lalandia har over over priser og jeg personligt synes, at det er ringe kvalitet- men det er vel nok en smagssag ? hehe. plus at jeg er nærrig.  Er det billund eller rødby ?

Ja vi har været afsted før uden børn og der valgte vi at køre ind til byen og handle ind da vi som dig selv var for nærrig til at give overpriser.

Tak for huske listen

Anmeld

2. april 2012

ChipChap

TeamRocket skriver:

Hvordan er det med badebleer og short uden på ? Tænker på med str. Han bruger 92 som er lidt for store i det endnu da han svinger mellem en 86 og 92?

Anmeld

2. april 2012

ChipChap

Maja_4000 skriver:

Jeg synes du lyder fornuftig

TS: Jeg ved ikke hvad der står på den der huskeliste , ville bare sige at du skal huske dyne + betræk og lagen til weekendsengen .. Har en veninde som havde glemt det nemlig :b

Det havde jeg slet ikke tænkt på !
sidst vi var afsted var der dog tremmeseng og husker ikke noget med dyner til de små kun alm dyner og puder !

Anmeld

2. april 2012

ChipChap

TeamRocket skriver:

btw det er Billund vi skal til

Anmeld

2. april 2012

Maja_4000

ChipChap skriver:

Det havde jeg slet ikke tænkt på !
sidst vi var afsted var der dog tremmeseng og husker ikke noget med dyner til de små kun alm dyner og puder !

Nårh okay :b Det kan også være at Billund er anderledes , det var Rødby de var i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.