Så er vi flyttet.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

An&Jo

Så er vi endelig kommet hen i den nye lejlighed..

Stuen og Johannes værelse er faktisk færdigt, det samme er køkkenet, men soveværelset ligner noget hvor der er sprunget en bombe..

Jeg ville gerne have været færdig i aften, men det bliver jeg ikke, min krop er helt smadret, så nu venter jeg med resten til imorgen..

Det vigtigste er at Johannes værelse er færdigt, og det er det på nær nogle småting som jeg ordner imorgen formiddag..
Der skal så også hentes en sofa mere imorgen, og det får jeg heldigvis hjælp til..

Men alt det her var ikke lykkes uden mine dejlige flytte hjælpere.. Min søster og svoger, samt bror og svigerinde har været her hele dagen og hjulpet, vi fik flyttet alle møbler inden kl 11, og siden da har vi bare brugt tiden på at samle klædeskab, reoler, hænge lamper op, hænge reoler op, og ja så selvfølgelig sat på plads..

Nu glæder jeg mig til at få min nye sofa imorgen, og ikke mindst glæder jeg mig vildt til at få Johannes hjem igen, og så holde påskeferie med ham i en hel uge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Kofoed.

Kommer der billeder?

Ej hvor fedt, så skal du bare pakke det sidste ud og så starter er nyt kapitel i jeres liv, hvor det hele kun kan blive bedre

Tillykke med lejligheden.

Anmeld

31. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Kommer der billeder?

Ej hvor fedt, så skal du bare pakke det sidste ud og så starter er nyt kapitel i jeres liv, hvor det hele kun kan blive bedre

Tillykke med lejligheden.

Selvfølgelig kommer der billeder.. Skal bare lige have de sidste småting ordnet..

det er helt sikkert et nyt kapitel, og et godt et af slagsen forhåbentlig..
Ny super skøn dagplejemor, ny super fed lejlighed, venskaber jeg ved der er kommet for at blive, ja det kan kun blive godt fra nu af..

og tak, glæder mig til at vise den frem..

Anmeld

31. marts 2012

wamse

Stort tillykke med jeres nye hjem

Anmeld

31. marts 2012

An&Jo

wamse skriver:

Stort tillykke med jeres nye hjem

tusind tak..

Anmeld

1. april 2012

Janni.

Stort tillykke med jeres nye hjem og liv.

Glæder mig til billeder samt update om den nye dp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.