Nan 2 på brikker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Moar2011

God aften kloge damer

Vi rejser som sagt til frankrig - mÅ man bruge nan 2 på brikker isted for nan 2 man blander op med kogt vand ??? Må han drikke nan 2 fra brikken direkte ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Rockertand

Babyklar skriver:

God aften kloge damer

Vi rejser som sagt til frankrig - mÅ man bruge nan 2 på brikker isted for nan 2 man blander op med kogt vand ??? Må han drikke nan 2 fra brikken direkte ???

Barnets alder?

Anmeld

31. marts 2012

Pinkrose

Babyklar skriver:

God aften kloge damer

Ja det må i godt bruge, og dem fra brikken behøver ikke opvarmes, kan drikkes direkte ( sutteflaske eller i kop ) 

Anmeld

31. marts 2012

Mamalou

Det kan du sagtens bruge. De skal ikke varmes, så din søn kan drikke dem som de er - hvis han naturligvis vil - hvilket er meget praktisk, når man skal på længere ture uden mikroovnen i nærheden.

Jeg brugte dem selv i sommer sidste år, hvor vi var på ferie i Norge. Har var min søn tre måneder gammel. 

Anmeld

31. marts 2012

Mamalou

Hov. Jeg brugte nan1 på det tidspunkt - skiftede senere til nan2

Anmeld

1. april 2012

Moar2011

Rockertand skriver:

Barnets alder?

11mdr

Anmeld

1. april 2012

Moar2011

Mamalou skriver:

Det kan du sagtens bruge. De skal ikke varmes, så din søn kan drikke dem som de er - hvis han naturligvis vil - hvilket er meget praktisk, når man skal på længere ture uden mikroovnen i nærheden.

Jeg brugte dem selv i sommer sidste år, hvor vi var på ferie i Norge. Har var min søn tre måneder gammel. 

Super tak  

Min søn er 11 mdr så det jo ikk så mange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.