Jeg sad alene oppe i nat... Det blæste jo enormt meget igår, så man skulle tro at der røg et træ, lygtepæl eller hvad det nu måtte være... 
Lina vågner omkring kl. 00.30 og er frisk som en havørn og klar til party uartig...
Jeg var rigtig træt, så jeg lavede en flaske til hende så hun kunne falde i søvn på den...
Pludselig høre jeg et brag af en art og tænkte, gad vide hvad der røg ned på vejen der... Jeg kunne ikke se noget ude på vejen, da der er kommet en så latterlig regel om at gadelyset skal slukkes kl. midnat hver nat...
Det er jeg pænt træt af...
Jeg tænkte ikke videre over det og gik så i seng da Lina faldte i søvn igen.... 
Til morgen da vi står op og hunden skal luftes, siger kæresten "Ja så er vores postkasse smadret"..... Jeg råbte fra stuen "Nej det passer ikke" Kæresten: "Kom selv ned og se"....
Mig op af sofaen og ned og se det.... Hvor jeg udbrød "Ja det var så det jeg hørte i nat, som jeg troede var noget som faldt ned pga blæsten/stormvejret..."
Da vi kigger nærmere på det, er selve "listen" som holder postkassen samlet der hvor man smider reklamer osv ind, så er den virkelig bøjet diverse steder, lågen har også fået et par voldsomme slag og buler.. Samtidig med det har den der har gjort det, prøvet med vold at få postkassen revet ned af muren, men det lykkes ikke....
Som tak for forsøget for at få vores postkasse revet ned, var den smurt ind i blod... Bvadre....
Jeg tænkte der har sikkert været fest henne i forsamlingshuset... Så jeg ringede til underboen da jeg vidste hun skulle bruge forsamlingshuset idag, for at høre om hun vidste om der havde været noget i forsamlingshuset igår, det havde der ikke...
Jeg tænkte og tænkte og vi snakkede om der måske var nogle som havde set sig sure på os og så har gjort det... Meeen jeg kan slet ikke komme frem til noget, det er også lige meget...
Det er alligevel skræmmende at vågne op til sådan noget, at vores hund slet ikke har reageret på noget...
Vores hoveddør er af glas, som et vindue bare i døren, jeg frygter så meget for hvornår det en dag går ud over vores dør...
Grrr..... Hvorfor gør folk dog sådan noget.....?
Tilgengæld fik vi den vasket ren for blod og samlet igen....