Ubehageligt, skummelt og skræmmende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Mira0911

Jeg sad alene oppe i nat... Det blæste jo enormt meget igår, så man skulle tro at der røg et træ, lygtepæl eller hvad det nu måtte være... 

Lina vågner omkring kl. 00.30 og er frisk som en havørn og klar til party uartig...  Jeg var rigtig træt, så jeg lavede en flaske til hende så hun kunne falde i søvn på den... 

Pludselig høre jeg et brag af en art og tænkte, gad vide hvad der røg ned på vejen der... Jeg kunne ikke se noget ude på vejen, da der er kommet en så latterlig regel om at gadelyset skal slukkes kl. midnat hver nat...  Det er jeg pænt træt af... 

Jeg tænkte ikke videre over det og gik så i seng da Lina faldte i søvn igen.... 

Til morgen da vi står op og hunden skal luftes, siger kæresten "Ja så er vores postkasse smadret"..... Jeg råbte fra stuen "Nej det passer ikke" Kæresten: "Kom selv ned og se".... 

Mig op af sofaen og ned og se det.... Hvor jeg udbrød "Ja det var så det jeg hørte i nat, som jeg troede var noget som faldt ned pga blæsten/stormvejret..." 

Da vi kigger nærmere på det, er selve "listen" som holder postkassen samlet der hvor man smider reklamer osv ind, så er den virkelig bøjet diverse steder, lågen har også fået et par voldsomme slag og buler.. Samtidig med det har den der har gjort det, prøvet med vold at få postkassen revet ned af muren, men det lykkes ikke.... 

Som tak for forsøget for at få vores postkasse revet ned, var den smurt ind i blod... Bvadre.... 

Jeg tænkte der har sikkert været fest henne i forsamlingshuset... Så jeg ringede til underboen da jeg vidste hun skulle bruge forsamlingshuset idag, for at høre om hun vidste om der havde været noget i forsamlingshuset igår, det havde der ikke... 

Jeg tænkte og tænkte og vi snakkede om der måske var nogle som havde set sig sure på os og så har gjort det... Meeen jeg kan slet ikke komme frem til noget, det er også lige meget... 

Det er alligevel skræmmende at vågne op til sådan noget, at vores hund slet ikke har reageret på noget... 

Vores hoveddør er af glas, som et vindue bare i døren, jeg frygter så meget for hvornår det en dag går ud over vores dør... 

Grrr..... Hvorfor gør folk dog sådan noget.....? 

Tilgengæld fik vi den vasket ren for blod og samlet igen.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Nettemor

Ej hvor ubehageligt.. Godt der ikke skete andet. Selv om det da er pænt træls.

Jeg hader når det blæser så meget. Især fordi manden har været ved at rydde op i et skur så der står nogle plader op at olietanken og det larmer bare heeelt vildt.  Hader alle de ukendte lyde..

Anmeld

31. marts 2012

Mira0911

Nettemor skriver:

Ej hvor ubehageligt.. Godt der ikke skete andet. Selv om det da er pænt træls.

Jeg hader når det blæser så meget. Især fordi manden har været ved at rydde op i et skur så der står nogle plader op at olietanken og det larmer bare heeelt vildt.  Hader alle de ukendte lyde..

Jeg var også 100 på at det var blæsten som fik fat i noget i nat.... Men det var det så ikke... Ja det er noget så træls... 

Anmeld

31. marts 2012

Nettemor

Mira0911 skriver:

Jeg var også 100 på at det var blæsten som fik fat i noget i nat.... Men det var det så ikke... Ja det er noget så træls... 

Håber da at hvem der end har gjort det er kommet til fornuft og ikke har tænkt sig at gøre mere.

Anmeld

31. marts 2012

TeamRocket

Adr.. Men det ku da lyde til at postkassen har kæmpet så hatten passer.. Gerningsmanden bløder osv  fnis..

Men skræmmende..

Anmeld

31. marts 2012

Mira0911

Nettemor skriver:

Håber da at hvem der end har gjort det er kommet til fornuft og ikke har tænkt sig at gøre mere.

det håber jeg også... 

Anmeld

31. marts 2012

Gaia

Ej hvor uhyggeligt! Kan godt forstå i ikke er videree trygge. Sikkert en eller anden fuld unge, som synes det kunne være sjovt at lave hærværk...vedkommende burde skamme sig. Klamt med blodet..

Anmeld

31. marts 2012

Mira0911

TeamRocket skriver:

Adr.. Men det ku da lyde til at postkassen har kæmpet så hatten passer.. Gerningsmanden bløder osv  fnis..

Men skræmmende..

Hehe... 

Er glad for postkassen overlevede selvom det var en blodig kamp... 

Gerningsmanden har jeg sq ikke ondt af...  

Anmeld

31. marts 2012

Mira0911

Gaia skriver:

Ej hvor uhyggeligt! Kan godt forstå i ikke er videree trygge. Sikkert en eller anden fuld unge, som synes det kunne være sjovt at lave hærværk...vedkommende burde skamme sig. Klamt med blodet..

Meget... Tror efterhånden også det har været en fuld unge her i byen som er kommet hjem fra byen af.. Men ved det selvfølgelig ikke, men et gæt... Rigtig klamt med blodet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.