Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fra at jeres guldklump tog de første skridt til han/hun ikke var til at stoppe igen med at gå rundt?
I må selvfølgelig gerne skrive hvad i stemmer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Daniel var 11mdr da han begyndte at gå og ca en uge efter gik han 90% sikkert på bene sådan ca han var lyn hurtig
B&J skriver: Daniel var 11mdr da han begyndte at gå og ca en uge efter gik han 90% sikkert på bene sådan ca han var lyn hurtig
Ååårh, jeg håber det bliver Silas... Jeg glæder mig SÅ meget til at han bare drøner rundt
Muhmi skriver: Ååårh, jeg håber det bliver Silas... Jeg glæder mig SÅ meget til at han bare drøner rundt
det kan jeg godt forstå det er også vidunderligt...
Muhmi skriver: Fra at jeres guldklump tog de første skridt til han/hun ikke var til at stoppe igen med at gå rundt? I må selvfølgelig gerne skrive hvad i stemmer
Jeg har stemt 1 år og 1 måned - der gik hun sine første skridt med mor eller far i hånden Der gik lige en måned før hun turde slippe vores hænder, og nu løber hun rundt og er ikke til at stoppe
Ella er lige begyndt at gå, 14 mdr Hun går kun få skridt, men glæder mig til der sker mere
Victor gik da han var 1 års tid... og efter 14 dage var han rimlig sikker på benene...
Lucca begyndte at gå for ca 3 uger siden hun er 13 mdr og et par dage efter susede hun afsted, hun kan self godt falde engang imellem men hun kan gå fra den ene ende af huset til den anden plus over dørtrin
Gik desværre mere end en måned fra hun gik de første syv skridt til hun gik sikkert. Men hun brækkede også benet,så jo meget forståeligt. Dog smadder synd, da hun jo lige havde taget hendes første skridt to dage fær uheldet.
Caroline kunne gå da hun var 11 måneder , men gjorde det først "frivilligt" da hun var 13 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128