Hvor lang tid gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår gik h*n og hvor lang tid gik der bagefter da de gik rigtigt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

837 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Muhmi

Fra at jeres guldklump tog de første skridt til han/hun ikke var til at stoppe igen med at gå rundt?

I må selvfølgelig gerne skrive hvad i stemmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

B&J

Daniel var 11mdr da han begyndte at gå og ca en uge efter gik han 90% sikkert på bene sådan ca han var lyn hurtig

Anmeld

31. marts 2012

Muhmi

B&J skriver:

Daniel var 11mdr da han begyndte at gå og ca en uge efter gik han 90% sikkert på bene sådan ca han var lyn hurtig

Ååårh, jeg håber det bliver Silas... Jeg glæder mig SÅ meget til at han bare drøner rundt

Anmeld

31. marts 2012

B&J

Muhmi skriver:

Ååårh, jeg håber det bliver Silas... Jeg glæder mig SÅ meget til at han bare drøner rundt

det kan jeg godt forstå det er også vidunderligt...

Anmeld

31. marts 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Fra at jeres guldklump tog de første skridt til han/hun ikke var til at stoppe igen med at gå rundt?

I må selvfølgelig gerne skrive hvad i stemmer

Jeg har stemt 1 år og 1 måned - der gik hun sine første skridt med mor eller far i hånden  Der gik lige en måned før hun turde slippe vores hænder, og nu løber hun rundt og er ikke til at stoppe 

Anmeld

31. marts 2012

MetteS81

Ella er lige begyndt at gå, 14 mdr   Hun går kun få skridt, men glæder mig til der sker mere

Anmeld

31. marts 2012

MorDk

Victor gik da han var 1 års tid... og efter 14 dage var han rimlig sikker på benene...

Anmeld

31. marts 2012

kitra

Lucca begyndte at gå for ca 3 uger siden hun er 13 mdr og et par dage efter susede hun afsted, hun kan self godt falde engang imellem men hun kan gå fra den ene ende af huset til den anden plus over dørtrin

Anmeld

1. april 2012

Gaia

Gik desværre mere end en måned fra hun gik de første syv skridt til hun gik sikkert. Men hun brækkede også benet,så jo meget forståeligt. Dog smadder synd, da hun jo lige havde taget hendes første skridt to dage fær uheldet. 

Anmeld

1. april 2012

Maja_4000

Caroline kunne gå da hun var 11 måneder , men gjorde det først "frivilligt" da hun var 13 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.