Vitaminpille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

birthee

Startede I med vitaminpille til jeres barn da det lige var blevet 1 år? Hvis nej, hvornår så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Tona

birthee skriver:

Startede I med vitaminpille til jeres barn da det lige var blevet 1 år? Hvis nej, hvornår så?

Ja det gjorde vi.

Amanda får Livol til børn (den fås både i en variant med og en uden sukker så kan man selv vælge hvad man helt vil have om det skal være sukker eller kunstige sødestoffer).

Amanda får også fiskeolie. Hun får noget som hedder "Eskimo 3-6-9".

Jeg gør så det at jeg måler den daglige dosis fiskeolie op og kommer i et lille glas og så knuser jeg vitaminpillen mellem to skeer og hælder pulveret ned i fiskeolien og rører rundt. Så gives det på ske og det går som en leg, for både fiskeolien og vitaminpillerne er tilsat naturlig smag fra frugt så det smager dejligt

Anmeld

31. marts 2012

LR85

min søn på 2 år får varieret kost, så giver ikke vitaminpille. Det er ikke nødvendigt hvis man får en sund varieret kost

Anmeld

31. marts 2012

Rockertand

birthee skriver:

I lyset af den nyeste forskning, som konkluderer, at vitaminpiller i bedste fald er uden virkning, i værste fald er direkte skadelige, så vil jeg nok overveje det en ekstra gang, før jeg putter dem i mine børn.

En helt almindelig varieret dansk kost er fuldt ud tilstrækkelig for at dække behovet for vitaminer, både for børn og voksne.

Anmeld

31. marts 2012

birthee

Rockertand skriver:

I lyset af den nyeste forskning, som konkluderer, at vitaminpiller i bedste fald er uden virkning, i værste fald er direkte skadelige, så vil jeg nok overveje det en ekstra gang, før jeg putter dem i mine børn.

En helt almindelig varieret dansk kost er fuldt ud tilstrækkelig for at dække behovet for vitaminer, både for børn og voksne.

Har du et link til en artikel eller lign. om det?

Anmeld

31. marts 2012

Mother-love

Isabella er ti måneder og min sp sagde at jeg bare kunne starte med dem nu. Da grunden til at de skriver fra et år er for at børn ikke kvæles i dem. Så jeg knuser bare vitaminpillen ig giver hende sammen med hende havregrød

Anmeld

31. marts 2012

Rockertand

birthee skriver:

Har du et link til en artikel eller lign. om det?

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/12/27/153033.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.