En sød tanke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Miss BananaHammock

Vil bare lige dele en sød kommentar jeg fik til min søsters bryllup.

Jeg sad overfor en af min søsters veninder der har fået et barn via IVF. Vi snakkede frem og tilbage, og ud af en sammenhæng jeg ikke husker siger hun:" Du er jo på en måde gravid når de ligger ægget op, for du har et befrugtet æg i dig, og så er det så bare om kroppen tager imod og det sætter sig fast."

Selvom jeg godt ved at det ikke ændre noget, så er det da en lidt dejlig tanke at man på en eller anden måde har været en lille smule gravid, også selvom det ikke blev til noget. 

Det varmede ihvertfald mit ellers så triste behandler .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

C@mill@

Miss BananaHammock skriver:

Jeg sad overfor en af min søsters veninder der har fået et barn via IVF. Vi snakkede frem og tilbage, og ud af en sammenhæng jeg ikke husker siger hun:" Du er jo på en måde gravid når de ligger ægget op, for du har et befrugtet æg i dig, og så er det så bare om kroppen tager imod og det sætter sig fast."

Selvom jeg godt ved at det ikke ændre noget, så er det da en lidt dejlig tanke at man på en eller anden måde har været en lille smule gravid, også selvom det ikke blev til noget. 

Sød tanke, den varmede os her  Hørt mere om du r klar til imorgen??

Anmeld

31. marts 2012

ønskebørn74

Meget pudsigt, det ligner meget mine følelser og tanker..

Jeg føler mig altid gravid, efter at have set vores små ægbasser på skærmen, inden de bliver sat op. For der er halvdelen af min mand og jeg.. Og intil testdag tænker jeg på mine basser, som mine små spirrer der bare skal slå rod.. Har en indre glæde og nervøsitet, til det enten går den ene el. anden vej..

Jeg elsker denne følelse af håb!!!

Så held og lykke sødeste!!!

Anmeld

31. marts 2012

Miss BananaHammock

C@mill@ skriver:

Sød tanke, den varmede os her  Hørt mere om du r klar til imorgen??

Nej - de ringer imorgen tidelig med nyt om hvormange der er befrugtet og som har delt sig, også går jeg ud fra at jeg bliver spurgt om hvordan jeg har det osv. og jeg tænker at vi skal derud ligegyldigt hvad.

Jeg har stadig ondt i maven, men slet ikke så slemt som igår, så håber at vi får lov. 

Hvordan havde du det efter ÆU?

Anmeld

31. marts 2012

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

Meget pudsigt, det ligner meget mine følelser og tanker..

Jeg føler mig altid gravid, efter at have set vores små ægbasser på skærmen, inden de bliver sat op. For der er halvdelen af min mand og jeg.. Og intil testdag tænker jeg på mine basser, som mine små spirrer der bare skal slå rod.. Har en indre glæde og nervøsitet, til det enten går den ene el. anden vej..

Jeg elsker denne følelse af håb!!!

Så held og lykke sødeste!!!

Jeg ved ikke om jeg elsker følelsen af håbe, eller hader følelsen af nervøsitet, men en masse følelser har jeg ihvertfald i kroppen 

Anmeld

31. marts 2012

C@mill@

Miss BananaHammock skriver:

Nej - de ringer imorgen tidelig med nyt om hvormange der er befrugtet og som har delt sig, også går jeg ud fra at jeg bliver spurgt om hvordan jeg har det osv. og jeg tænker at vi skal derud ligegyldigt hvad.

Jeg har stadig ondt i maven, men slet ikke så slemt som igår, så håber at vi får lov. 

Hvordan havde du det efter ÆU?

Okay krydser arme ben og ALT hva jeg kan... Jeg har ondt, virkeligt ondt... R sååå øm i hele underlivet og mega oppustet men ligger os på grænsen til overstimuleret så kæmper mod det med 3 liter væske om dagen( av min blære og mave) og så synes jeg de stik piller jeg har fået giver mig mega bivirkninger i form af kramper oppustet ømhed osv...

Anmeld

2. april 2012

Nessie

Jeg har også hver gang tænkt på mig selv som gravid, bare en lille bitte smule gravid, for der ligger jo netop et befrugtet æg i livmoderen, og det tæller da også for noget

Det er om at holde fast i alt det positive man kan finde

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.