Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eller, Silas tog i hvert fald TRE rigtig flotte skridt hen imod hans far, uden støtte og uden at falde på numsen bagefter, her tidligere... Spørg mig lige om mit hjerte lige smeltede... Orgh, ja det gjorde! Havde en mistanke om at han ville præstere at gå inden han blev 1 år gammel... Og jeg fik da ret Thihi... Halvanden uge inden den store føsdag.... Wow, tiden er gået stærkt
Næste gang han gør det skal jeg nok love at få det på film
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Eller, Silas tog i hvert fald TRE rigtig flotte skridt hen imod hans far, uden støtte og uden at falde på numsen bagefter, her tidligere... Spørg mig lige om mit hjerte lige smeltede... Orgh, ja det gjorde! Havde en mistanke om at han ville præstere at gå inden han blev 1 år gammel... Og jeg fik da ret Thihi... Halvanden uge inden den store føsdag.... Wow, tiden er gået stærkt Næste gang han gør det skal jeg nok love at få det på film
Det lyder fantastisk JUbiiiiiiiiiiiii
Eller, Silas tog i hvert fald TRE rigtig flotte skridt hen imod hans far, uden støtte og uden at falde på numsen bagefter, her tidligere... Spørg mig lige om mit hjerte lige smeltede... Orgh, ja det gjorde! Havde en mistanke om at han ville præstere at gå inden han blev 1 år gammel... Og jeg fik da ret Thihi... Halvanden uge inden den store føsdag.... Wow, tiden er gået stærkt Næste gang han gør det skal jeg nok love at få det på film
Fantastisk
Husker tydeligt glæden, da ungerne tog deres førte skridt. Med Isabella var jeg selvfølgelig ikke sikker på, at det lige netop var det famøse første skridt, men jeg bildte i hvert fald mig selv ind, at det var dét
AalborgPigen skriver: Det lyder fantastisk JUbiiiiiiiiiiiii
Det er fantastiiiiissh!!
Zeus skriver: Fantastisk Husker tydeligt glæden, da ungerne tog deres førte skridt. Med Isabella var jeg selvfølgelig ikke sikker på, at det lige netop var det famøse første skridt, men jeg bildte i hvert fald mig selv ind, at det var dét
Hihi... Hvor lang tid gik der så før de gik sådan rigtigt?
WOW hvor fantastisk
og hvor er han bare dygtig søde kan godt forstå i bare er såååååååå STOLTE....
sååå snart styrter han rundt så er det fuldt fart frem
B&J skriver: WOW hvor fantastisk og hvor er han bare dygtig søde kan godt forstå i bare er såååååååå STOLTE.... sååå snart styrter han rundt så er det fuldt fart frem
Hihihi... Taaark sødesen!! Ja jeg er pavestolt. Han er jo selvfølgelig den mest dygtige baby i HELE verdenen lige nu Thihi.... Og lige i denne skrivne stund gik Silas selv fra bordet og hen til sofaen (ca. to skridt) STOOOOOOOOLT
Wauw!! Hvor godt Det er jo et stort øjeblik
Muhmi skriver: Hihihi... Taaark sødesen!! Ja jeg er pavestolt. Han er jo selvfølgelig den mest dygtige baby i HELE verdenen lige nu Thihi.... Og lige i denne skrivne stund gik Silas selv fra bordet og hen til sofaen (ca. to skridt) STOOOOOOOOLT
JUBIIIIIIIIIIIIIII hvor er han bare for SEJ jaaaa man er såååååååååååååååååååå stolt det kan slet ikke beskrives med jord...
utroligt den kærlighed og glæde de kan give en
Tillykke
Det er en stooooor ting
Nu går der ikke længe inden du er nødt til at løbe hvis du vil fange ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128