Program til dokumentdeling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Michalala

Jeg skal til at skrive kandidatafhandling og skal skrive sammen med en. Vi vil gerne bruge et program på nettet til dokumentdeling.

Jeg tænker selv på fx dropbox eller googledocs men kender ikke nogen af dem specielt godt.

Hvad er jeres erfaringer med programmer til dokumentdeling? Hvad fungere og hvad fungere ikke? Er der programmer hvor man begge kan sidde og skrive i dokumentet samtidig? Eller bliver det noget rod?

Håber I kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

JulieE

Jeg har dropbox og det virker meget godt synes jeg. Min mand er meget begejstret for dte program der hedder Sugarsync. det bruger de rigtig meget på hans arbejdsplads (jeg har ikke erfaring med det)

Anmeld

31. marts 2012

Michalala

JulieE skriver:

Jeg har dropbox og det virker meget godt synes jeg. Min mand er meget begejstret for dte program der hedder Sugarsync. det bruger de rigtig meget på hans arbejdsplads (jeg har ikke erfaring med det)

Ok. Tak. Det kan være jeg lige skal prøve at tjekke det ud Men ellers kan det også være jeg bare hopper på dropbox. Det ved man da hvad er

Anmeld

31. marts 2012

JulieE

Michalala skriver:

Ok. Tak. Det kan være jeg lige skal prøve at tjekke det ud Men ellers kan det også være jeg bare hopper på dropbox. Det ved man da hvad er

Ja.. dropbox kender man efterhånden  Men, som sagt er han meget begejstret for Sugarsync. det han har vist mig, ser også reet godt ud, men jeg har ike fået sat mig ind i det endnu 

Anmeld

31. marts 2012

Bak

Michalala skriver:

Jeg skal til at skrive kandidatafhandling og skal skrive sammen med en. Vi vil gerne bruge et program på nettet til dokumentdeling.

Jeg tænker selv på fx dropbox eller googledocs men kender ikke nogen af dem specielt godt.

Hvad er jeres erfaringer med programmer til dokumentdeling? Hvad fungere og hvad fungere ikke? Er der programmer hvor man begge kan sidde og skrive i dokumentet samtidig? Eller bliver det noget rod?

Håber I kan hjælpe...

Jeg bruger selv dropbox og er godt tilfreds med det Skriver også kandidatopgave og er på et projekt med nogle stykker. Mht. at skrive i dokumenter samtidig, så bliver der danne "conflicting copies" hvis man gør det. Jeg kender ikke til noget program, hvor man kan skrive og redigere samtidig med en anden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.