Hvornår kravlede baby efter numseløft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.128 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

modesty

Lidt mærkelig overskrift, heh, men hvor lang tid gik der fra din baby begyndte at løfte numsen/lave kravlebevægelser med benene (armene er slet ikke med endnu) til h*n kunne kravle? Tænker lidt på om vi skal have travlt med at kravlesikre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

modesty

Hmmm, oprettede en afstemning, men den kom ikke med og man kan åbenbart hverken tilføje afstemning eller slette tråd på det her forum.

Så må I bare svare i tråden. 

Anmeld

31. marts 2012

IT-nørd

modesty skriver:

Lidt mærkelig overskrift, heh, men hvor lang tid gik der fra din baby begyndte at løfte numsen/lave kravlebevægelser med benene (armene er slet ikke med endnu) til h*n kunne kravle? Tænker lidt på om vi skal have travlt med at kravlesikre.

Der gik ca 1 måned. Min pige kunne stå med numsen løftet og på knæerne, men ikke flyttede ærmene siden hun var lige under 7 måneder. Da hun var 8 kunne hun pludseligt kravle et par skridt og 2 dage senere var hun overalt! Nu er hun 9 måneder og kravler i hele huset med raketfart, hun er begyndt at rejse sig og står op ved alt hun kan holde ved.

Anmeld

31. marts 2012

Noneother

Min søn startede godt nok med at komme op på alle 4 og rokke frem og tilbage. Derfra gik der ikke mere end 14 dage før han var overalt. -og 2 dage efter han lærte at kravle, begyndte han på at rejse sig op ad ting, og gå rundt om dem...

Så altså.. Det er bare med at babysikre huset mens tid er. Ligepludselig går det stærkt.

Anmeld

31. marts 2012

modesty

OK, vi må hellere en tur i IKEA snart så. 

Anmeld

31. marts 2012

lilledittemor

modesty skriver:

Min datter laver også de der kravle bevægelser med benene, hun er kun 3 måneder - regner ikke med at hun begynder at kravle forløbig Så det er vidst meget forskelligt.

Anmeld

31. marts 2012

kiwilouise

modesty skriver:

min datter er også begyndt på numseløft og er stille kommet op på alle fire. hun kan rykke armene frem men benene vil ikke rigtig med så jeg venter også bare på de magiske kravleskridt  ihh hvor er det spændende

Anmeld

31. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
1-2 mdr fra han løftede bagdelen til han begyndte at kravle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.