Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sismofutten skriver: Det kan jeg sagtens følge dig i - synes bare 100 kr. for den, er meget lidt - havde regnet med en del mere - omkring 200 nemlig!
Det kan jeg sagtens følge dig i - synes bare 100 kr. for den, er meget lidt - havde regnet med en del mere - omkring 200 nemlig!
ved godt den koster mere fra ny af, men du har jo fået den i gave..
men synes ikke jeg vil give mere.. så håber du får den solgt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville bare sige at vi også har den og Caroline ELSKER den .. Hun fik den da hun var 8 måneder og bruger den stadig flittigt
Maja88 skriver: ved godt den koster mere fra ny af, men du har jo fået den i gave.. men synes ikke jeg vil give mere.. så håber du får den solgt
ja tak
Maja88 skriver: ja tak
sismofutten skriver: Super - send mig en pb med din adresse, så skal jeg skaffe en kasse og prøver at få den sendt i morgen, eller onsdag!Skal jeg sende den, så du kan følge pakken (kan ikke lige huske hvad det hedder )
Super - send mig en pb med din adresse, så skal jeg skaffe en kasse og prøver at få den sendt i morgen, eller onsdag!Skal jeg sende den, så du kan følge pakken (kan ikke lige huske hvad det hedder )
nej du sender bare så billigt du kan
Maja88 skriver: nej du sender bare så billigt du kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128