Jeg skal være moster for 3. gang, ja man burde være lykkelig på sin søsters vegne, men det er jeg langt fra.
Sagen er den at mine 2 niecer på 2 og 4 år er fjernet hjemmefra, da min søster er psykisk ustabil og "glemmer" at opfylde deres basale behov og at hun hører stemmer og har tvangstanker.
Hendes kæreste drikker og er ikke til meget støtte for hende.
Min søster får lykkepiller og noget andet medicin, det kan ikke være godt for fosteret, og få det fjernet vil hun ikke, men jeg er så sikker på at kommunen vil fjerne dette barn straks efter fødslen, også er hun forståeligt meget ulykkeligt over, ikke at kunne have sit barn hos sig, jeg ville så gerne hjælpe hende så hun kan beholde sit nyfødte barn, men jeg kan jo ikke være der hele tiden for min søster, jeg har også selv 2 børn og et fuldtidsjob, som jeg skal passe.
Øv, hvor er det hele svært, jeg er den min søster kontakter med alt af problemer både dag og nat, og jeg kan føle på min kæreste at det går ham på, at min søster fylder så meget, jeg har svært ved at sige fra over for min søster, jeg elsker jo hende så højt, det gør jeg jo også ved min kæreste og børn.
Tak for du læste med så langt

Anmeld