Hvad skal vi lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

Sabina92

Kom med nogle idéer til hvad vi kan lave idag??

- Vi har lige vært i Randers regnskov...

God lørdag derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Lone Jakobsen

her er jeg alene med 3 børn i alderen 2½-8, og vi har bla. planlagt en tur på legepladsen (og måske en tur forbi bageren bagefter)

i eftermiddag vil vi lave salt lys, som bedsteforældrene skal have imorgen når vi skal til påskefrokost dernede

Anmeld

31. marts 2012

Sabina92

Lone Jakobsen skriver:

her er jeg alene med 3 børn i alderen 2½-8, og vi har bla. planlagt en tur på legepladsen (og måske en tur forbi bageren bagefter)

i eftermiddag vil vi lave salt lys, som bedsteforældrene skal have imorgen når vi skal til påskefrokost dernede

Vi er bare så tit på legepladser rundt omkring, så tænkt at tage "væk-ud" og lave noget (: Vi er fra nordjylland.. (dreng på 1år)

- Men hvordan laver med salt lys? Lyder ret hyggeligt.

Anmeld

31. marts 2012

Lone Jakobsen

Sabina92 skriver:

Vi er bare så tit på legepladser rundt omkring, så tænkt at tage "væk-ud" og lave noget (: Vi er fra nordjylland.. (dreng på 1år)

- Men hvordan laver med salt lys? Lyder ret hyggeligt.

he he, det er også kun fordi manden har bilen.... at jeg ikke tager på tur med børnene idag

skal prøve at forklare:

du tager et engangs krus og fylder 1-2cm salt i. så tager du en tus, dypper den i vand, og roder rundt nede i saltet, til det er godt farvet. dette salt hælder du så i et glas (fx. et gammelt syltetøjsglas)

bagefter kommer du nyt salt i engangskruset, bruger en ny farve tush, osv.

til sidste slutter du af med at pynte glasset med at bånd og putte et fyrfadslys øverst i glasset.

jeg kan sende dig et link til min fb. gruppe, hvis du vil prøve at se resultatet.

husk bare at saltet ødelægger tussen, så brug gamle tussser.

Anmeld

31. marts 2012

Sabina92

Årh på den måde, kunne da være det var noget vi skulle prøve (:

- bedsterne bliver jo så glade for små gaver..

Anmeld

31. marts 2012

Lone Jakobsen

du burde ku se det her:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3415799564164&set=o.164842433555521&type=1&theater

Anmeld

31. marts 2012

Lone Jakobsen

Sabina92 skriver:

Årh på den måde, kunne da være det var noget vi skulle prøve (:

- bedsterne bliver jo så glade for små gaver..

ja lige præcis

her har jeg også sået karse i en halv mælkekarton, og beklædt den med grønt papir som jeg så har klippet som græs, så sådan en får de også

Anmeld

31. marts 2012

Sabina92

Lone Jakobsen skriver:

du burde ku se det her:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3415799564164&set=o.164842433555521&type=1&theater

jeg lure lige

Anmeld

31. marts 2012

Maja_4000

Lone Jakobsen skriver:

du burde ku se det her:

Blander mig lige  

Ville bare sige at jeg synes det er så fedt at du bruger tid på at ligge billeder osv. på facebook ! Jeg ville ønske at vores vuggestue havde tid til sådan noget !!

TS : Jeg kender ikke jeres område :b Men jeg har lige været i Capella Play (sådan en indendørs legeplads-ting ) og Caroline ELSKEDE det :b

Anmeld

31. marts 2012

Sabina92

Maja_4000 skriver:

Blander mig lige  

Ville bare sige at jeg synes det er så fedt at du bruger tid på at ligge billeder osv. på facebook ! Jeg ville ønske at vores vuggestue havde tid til sådan noget !!

TS : Jeg kender ikke jeres område :b Men jeg har lige været i Capella Play (sådan en indendørs legeplads-ting ) og Caroline ELSKEDE det :b

Vi overvejer også Randers legeland synes bare ikke Elias er helt gammel nok til det endnu (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.