Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
til hvad man kan lave som kærestepar, til ikke overdrevet mange penge.
vi er kun min kæreste og jeg, og har virkelig ingen ideer til hvad vi skal lave her i påskeferien..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aner ikke hvad man kan lave - ville egenligt bare sige at det er et godt nyt profilbilled du har fået på
Darling<3 skriver: Aner ikke hvad man kan lave - ville egenligt bare sige at det er et godt nyt profilbilled du har fået på
Mange tak
det taget lige inden en bytur også ved jeg ikke hvad der er med mine veninder der altid skal tage billeder af mig når jeg spiser :p
Malou&Anders skriver: Mange tak det taget lige inden en bytur også ved jeg ikke hvad der er med mine veninder der altid skal tage billeder af mig når jeg spiser :p
Det er da altid noget at du ikke blinker eller har mad i hele hovedet når de tager billederne af dig hihi...
Darling<3 skriver: Det er da altid noget at du ikke blinker eller har mad i hele hovedet når de tager billederne af dig hihi...
hehe jaa det jo det.. :p
Malou&Anders skriver: til hvad man kan lave som kærestepar, til ikke overdrevet mange penge. vi er kun min kæreste og jeg, og har virkelig ingen ideer til hvad vi skal lave her i påskeferien..
FrkZier skriver: Andreas og jeg skal 'bare' på en strøgtur hvor vi bare går og hygger, og har smurt nogen lækre sandwich hjemmefra, så vi sætter os nok i kongenshave og spiser og nyder den sol der meget gerne må komme
Andreas og jeg skal 'bare' på en strøgtur hvor vi bare går og hygger, og har smurt nogen lækre sandwich hjemmefra, så vi sætter os nok i kongenshave og spiser og nyder den sol der meget gerne må komme
Det lydeidos hyggeligt tror eg bare aldrig jeg får Anders med på desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128