forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

til hvad man kan lave som kærestepar, til ikke overdrevet mange penge.

vi er kun min kæreste og jeg, og har virkelig ingen ideer til hvad vi skal lave her i påskeferien..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Darling<3

Aner ikke hvad man kan lave - ville egenligt bare sige at det er et godt nyt profilbilled du har fået på

Anmeld

31. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Darling<3 skriver:

Aner ikke hvad man kan lave - ville egenligt bare sige at det er et godt nyt profilbilled du har fået på

Mange tak

det taget lige inden en bytur også ved jeg ikke hvad der er med mine veninder der altid skal tage billeder af mig når jeg spiser :p

Anmeld

31. marts 2012

Darling<3

Malou&Anders skriver:

Mange tak

det taget lige inden en bytur også ved jeg ikke hvad der er med mine veninder der altid skal tage billeder af mig når jeg spiser :p

Det er da altid noget at du ikke blinker eller har mad i hele hovedet når de tager billederne af dig hihi...

Anmeld

31. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Darling<3 skriver:

Det er da altid noget at du ikke blinker eller har mad i hele hovedet når de tager billederne af dig hihi...

hehe jaa det jo det.. :p

Anmeld

31. marts 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

til hvad man kan lave som kærestepar, til ikke overdrevet mange penge.

vi er kun min kæreste og jeg, og har virkelig ingen ideer til hvad vi skal lave her i påskeferien..

Andreas og jeg skal 'bare' på en strøgtur hvor vi bare går og hygger, og har smurt nogen lækre sandwich hjemmefra, så vi sætter os nok i kongenshave og spiser og nyder den sol der meget gerne må komme

Anmeld

31. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

Andreas og jeg skal 'bare' på en strøgtur hvor vi bare går og hygger, og har smurt nogen lækre sandwich hjemmefra, så vi sætter os nok i kongenshave og spiser og nyder den sol der meget gerne må komme

Det lydeidos hyggeligt tror eg bare aldrig jeg får Anders med på desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.