Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nannafrederiksen skriver: Jeg mindes at have set en lignende på enten:www.nelly.com www.asos.com www.lachica.dk www.miinto.dk Hvilken af dem det var, og om de stadig har den, ved jeg ikke. Hvis du har tid kan du jo kigge lidt på en af de sider God bedring!
Jeg mindes at have set en lignende på enten:www.nelly.com
www.asos.com
www.lachica.dk
www.miinto.dk
Hvilken af dem det var, og om de stadig har den, ved jeg ikke. Hvis du har tid kan du jo kigge lidt på en af de sider God bedring!
1000 tak til begge dele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver: Man må bruge den 3 gange dagligt i en uge, og det var også den besked jeg fik af ørelægen.. Ja, det gør nemlig HAMMER ondt.. Men hold dig for næsen og puuuuust.. Det hjælper til sidst
Man må bruge den 3 gange dagligt i en uge, og det var også den besked jeg fik af ørelægen..
Ja, det gør nemlig HAMMER ondt.. Men hold dig for næsen og puuuuust.. Det hjælper til sidst
Så er det jo klart der ikke sker en dyt ... Tak søde
AalborgPigen skriver: Så er det jo klart der ikke sker en dyt ... Tak søde
Anytime
Becks skriver: Anytime
For det gør da skide ondt ... Min læge sagde ørerne var helt fyldte med væske.. Så kan jeg bedre forstå de har gjort ondt i 3 måneder ... Har du andre gode råd ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128