Hvordan kan man dog være så dum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja undskyld mit ikke så pæne sprog i det her opslag
Men jeg har lige fundet ud af at min mands lillebror på 19 skal være far..
Kæresten er 24 år og har et barn på 4 i forvejen der er blevet fjernet pga at moren er skitzofren (og misbruger) de har været sammen snart 2 år, og har allerede 1 gang fået en abort.
De burde virkelig tænke sig om inden de sætter et barn i verden, de tigger konstant om penge fordi de bruger deres penge før de har fået dem + de har røget hash ligeså længe jeg har kendt dem, aner ikke om de stadig gør. Og som jeg skrev tidligere har hun en datter på 4 med en anden mand som er blevet fjernet pga hun ikke kunne tage sig ordentligt af hende!!
Jeg bliver meget harm over at læse på facebook at de nu skal være forældre senere i år, for i mit hoved sætter man ikke et barn i verden når man er misbruger og ingen inkomst har...
Sorry for det ikke så pæne sprog en gang til men skulle bare af med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Isaac's mor

Æv lyder ikk smart..... Vi må krydse fingre for de forandre livsstil :/

Anmeld

30. marts 2012

Zafir

Æv Det er jeg fanmer ked af at læse...

Jeg er af den holdning, at hvis man er misbruger og den slags og har fået tvangsfjernet et barn skal man som minimum tvangspræventioneres...

Anmeld

30. marts 2012

TWT

Zafir skriver:

Æv Det er jeg fanmer ked af at læse...

Jeg er af den holdning, at hvis man er misbruger og den slags og har fået tvangsfjernet et barn skal man som minimum tvangspræventioneres...

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

desværre kan man ikke banke fornuft ind i hovedet på dem... vi har flere gange købt mad til dem fordi de havde brugt alle pengene på hash men så vi fik vores datter cuttede vi dem off.. men jeg kan øllet se hvordan de skal kunne forsørge dette barn ingen af dem har arbejde og mandens lillebror er under uddannelse..

Anmeld

30. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Ja undskyld mit ikke så pæne sprog i det her opslag
Men jeg har lige fundet ud af at min mands lillebror på 19 skal være far..
Kæresten er 24 år og har et barn på 4 i forvejen der er blevet fjernet pga at moren er skitzofren (og misbruger) de har været sammen snart 2 år, og har allerede 1 gang fået en abort.
De burde virkelig tænke sig om inden de sætter et barn i verden, de tigger konstant om penge fordi de bruger deres penge før de har fået dem + de har røget hash ligeså længe jeg har kendt dem, aner ikke om de stadig gør. Og som jeg skrev tidligere har hun en datter på 4 med en anden mand som er blevet fjernet pga hun ikke kunne tage sig ordentligt af hende!!
Jeg bliver meget harm over at læse på facebook at de nu skal være forældre senere i år, for i mit hoved sætter man ikke et barn i verden når man er misbruger og ingen inkomst har...
Sorry for det ikke så pæne sprog en gang til men skulle bare af med det!

Jeg tror næppe de får lov at beholde barnet hvis tingene er som du beskriver.

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg tror næppe de får lov at beholde barnet hvis tingene er som du beskriver.

Det tror jeg desværre heller ikke, og det er jo bare herresynd for barnet..
Jeg håber de tager den kloge beslutning og får det fjernet for tror ikke hun er ret langt henne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.