Hjertestarter - findes der en app, hvor man kan se placering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

K&S

Ja, jeg synes at have hørt om, at der findes en app, hvor man kan se, hvor alle registrerede hjertestartere befinder sig i landet - nogle der kender til den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Maja_4000

Er det ikke den der app til redningsfolkene på Langeland ?

Anmeld

30. marts 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Er det ikke den der app til redningsfolkene på Langeland ?

På Langelang? Hmm, der var bare en anden forældre til mødet i dagplejen i går, der nævnte en app, men fik slet ikke fat i navnet

Anmeld

30. marts 2012

Maja_4000

K&S skriver:

På Langelang? Hmm, der var bare en anden forældre til mødet i dagplejen i går, der nævnte en app, men fik slet ikke fat i navnet

Ja .. Synes de har snakket om den i nyhederne fordi de var for langsomme ved hjertestop på Langeland 

Men det kan da godt være at der findes en som gælder hele landet , det ved jeg desværre ikke :b

Anmeld

30. marts 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Ja .. Synes de har snakket om den i nyhederne fordi de var for langsomme ved hjertestop på Langeland 

Men det kan da godt være at der findes en som gælder hele landet , det ved jeg desværre ikke :b

Okay men tak for hjælpen!

Anmeld

30. marts 2012

D-Micka

Jo sådan en findes der .. Ihh nu kan jeg ikke huske hvad den hedder.. :/ Tænke tænke

Anmeld

30. marts 2012

D-Micka

Men om ikke andet hvis du har net på din mobil, kan du klikke ind på: www.hjertestarter.dk

Anmeld

30. marts 2012

K&S

D-Micka skriver:

Men om ikke andet hvis du har net på din mobil, kan du klikke ind på: www.hjertestarter.dk

Jeps, det har jeg - meeeen det kunne være smart med en app

hvis du kommer i tanke om navnet, så sig endelig til

Anmeld

31. marts 2012

Fines mor

Det er Trygfonden som driver Hjertestarter.dk - så måske kan i skrive til dem, og sprøge om den findes. Ellers skal jeg prøve, at huske det når jeg taler med dem i maj vedr. vores hjertestarter på arbejdet:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.