Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved hvor man kan købe over nettet eller i butikker hader at have langt hår så har faktisk MEGET kort hår men kunne godt tænke mig en paryk når man skal noget.. nogen der kan hjælpe??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nogen der ved hvor man kan købe over nettet eller i butikker hader at have langt hår så har faktisk MEGET kort hår men kunne godt tænke mig en paryk når man skal noget.. nogen der kan hjælpe??
Jeg har en jeg sælger Hvis du er interesseret :-)
onlyme skriver: Jeg har en jeg sælger Hvis du er interesseret :-)
kan du ligge et billede op af den??
kunne du ligge et billede op af parykken så jeg kunne se den?
Rapunzelofsweden.dk
Århuspigen skriver: Rapunzelofsweden.dk
tak synes de var lidt dyre i pris men fandt en side og har fundet mig en til 82 kr
Anonym skriver: kunne du ligge et billede op af parykken så jeg kunne se den?
ofcause,. Kan tage nogle på mandag af den men det er den her nøjagtig,.! Har brugt den 1 gang,.
onlyme skriver: ofcause,. Kan tage nogle på mandag af den men det er den her nøjagtig,.! Har brugt den 1 gang,.
den ser rigtig sød ud hvad vil du tage for den??
Anonym skriver: den ser rigtig sød ud hvad vil du tage for den??
Jeg vil gerne have 550kr inkl da den har kostet 700 fra ny og jeg kun har brugt den 1 gang,. Den er også lavet af det bedstre matriale, altså det der ligner mest ægte hår
onlyme skriver: Jeg vil gerne have 550kr inkl da den har kostet 700 fra ny og jeg kun har brugt den 1 gang,. Den er også lavet af det bedstre matriale, altså det der ligner mest ægte hår
okay må lige melde fra så har nemlig kigget på en til 82 kr så ellers tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128