Babytid/fritid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Hey piger!
Ved ikke om det er postet rigtig..
Nå nu til sagen.. Jeg går hjemme med vores lille guldklump på knap 5 måneder og der er selvfølgelig gang i ham.
Vi står op kl 6 hver dag, han tager et par lure i løbet af dagen, men sover ikke så tungt, så er ude mange gange at gi sut/vugge lidt.
Samtidig med jeg har hest og hunde, og huset skal holdes og tøjet vasket.. I kender det alle sammen
Nå er jeg så urimelig når kæresten kommer fra job kl 15-16, at jeg spørger ham om han gider tage den lille lidt?
Tit så skal han lige ha 20 mins på sofaen (som tit blir 1 time), lige side med com'en eller en anden undskyldning..
Jeg er ikke i tvivl om han elsker vores søn, men det irreterer mig at han ikke kan forstå jeg også har brug for lidt "fritid", 20 mins på sofaen eller ligende.. Nu når jeg har prøvet at forklare ham der.

Er jeg helt forkert på den?
Eller er det bare sådan det er?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

overvej at sige at hvis han skal sidde ved comp så kunne sønnike sidde med på skødet? skaf et gammelt ekstra tastatur drengen kan sidde og hamre på så føler han også han "leger" det samme som far samtidig...

her er vi lykkelige for hans aktivitetstæppe netop fordi selvom vi begge går hjemme har vi brug for at kunne "komme af med ham" i et stykke tid... Har noget forskelligt legetøj der kan hænges op så det skiftes rundt og så ligges der noget andet rundt i kanten af det så han kan fange det legetøj han har mest lyst til at have...

manden er sygemeldt med depression så det er rigtig hårdt for ham og os når det er den dårlig dag for han bliver hurtigt ked af det og fyldt op.. så han vil MEGET gerne meget mere end han gør men han har bare ikke overskuddet...

ved ikke hvad job din kæreste har og hvor tidligt han møder m.v. men overvej også at det er enormt hårdt uanset job at være væk hjemmefra og blive påvirket af sit arbejde så giv ham lidt luft til at komme ind ad døren og sørg for han ved at du også er glad for han er hjemme igen udover at så kan du få lidt fritid...

Anmeld

30. marts 2012

TeamRocket

Min mand kommer altid hjem og snupper ungerne jeg behøver ikke engang spørge, han tar da som en selfølge at de er hans når han ikke har set dem hele dagen. Og er han træt- jamen så bliver det til lidt fartid på sofaen med en unge i hver arm der ligger og putter  Så nej, det er ikke bare sådan det er. Men kan i ikke lave en aftale om at når han lige har taget 40 min på øjet kan du også lige få 40 min til det du skal ? Herhjemme synes jeg vi har rigeligt med fritid hver især faktisk. Og ungerne sover jo så snart kl slår 19.

Anmeld

30. marts 2012

modesty

Nej, du er ikke urimelig. Jeg kan godt forstå at det må være lidt hårdt at træde ind af døren efter en lang arbejdsdag og så få stukket en baby i synet (forstå mig ret), men han må forstå at du også har været på "arbejde" hele dagen. Som en anden også foreslår: Herhjemme sidder min mand med min dreng (5 mdr.) samtidig med at han tjekker sin computer. I starten irriterede det mig grænseløst, for min dreng skulle i hvert fald ikke sidde og stene foran en computer! Men hey - min kæreste hygger sig, min søn hygger sig, og han får rigelig med motorisk stimulation dagen lang med mig, så det går sgu nok.

Anmeld

31. marts 2012

Mettefpigen

Neej jeg ved udemærket hvordan du har det.... Vi har haft det på samme måde herhjemme, og jeg går med en depression, og det er pisse hårdt!... Synes du skal tage en snak med ham om hvad du føler....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.