Hvor mange forsøg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

os2

Har I noget overblik over hvor mange forsøg de tilbyder i det offentlige ?

Jeg troede egentlig det var 3 forsøg (icsi) og at man så tilbyder nyt forsøg hvis man har en biokemisk graviditet. Men synes jeg hører forskellige ting rundt omkring fra nogen der er i behandling. Nogen steder får de de forsøg de nu skal bruge for at blive gravide og få et levende barn med hjem ... Hvad har I fået at vide på jeres sygehuse ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

C@mill@

os2 skriver:

Jeg troede egentlig det var 3 forsøg (icsi) og at man så tilbyder nyt forsøg hvis man har en biokemisk graviditet. Men synes jeg hører forskellige ting rundt omkring fra nogen der er i behandling. Nogen steder får de de forsøg de nu skal bruge for at blive gravide og få et levende barn med hjem ... Hvad har I fået at vide på jeres sygehuse ?

Troede det samme som dig så følger li med her....

Anmeld

30. marts 2012

ønskebørn74

os2 skriver:

Vi var ved at skifte til anden klinik, fordi vi ikke fik et nyt for vores BIO og det ved jeg man gør i feks. Brædstrup.. Da vi så havde en tidlig SA, sagde vi til dem at vi føler os snydt og så fik vi et nyt foesøg der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.