Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaa som overskriften siger: r der nogen der ruger på små påskeæg (som gerne sku blive til tidlige julegaver) sammen med mig??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige fået taget æg ud idag - så håber jeg er med fra søndag af - men desværre er de usikre på om vi får lov til at få lagt æg op.
Miss BananaHammock skriver: Har lige fået taget æg ud idag - så håber jeg er med fra søndag af - men desværre er de usikre på om vi får lov til at få lagt æg op.
Krydser alt for du er med på søndag Giv li lyd ik
C@mill@ skriver: Krydser alt for du er med på søndag Giv li lyd ik
selvfølgelig
Har du fået 1 eller 2 æg op?
Miss BananaHammock skriver: Har du fået 1 eller 2 æg op?
Kun 1 da jeg jo ik r ret gammel og de havde delt sig som de skulle... OG det r første forsøg...
C@mill@ skriver: Kun 1 da jeg jo ik r ret gammel og de havde delt sig som de skulle... OG det r første forsøg...
Oki. det er ligesom os sidste gang. Vi presser lidt på at få lov til at få 2 op denne gang hvis det også skal ske.
Miss BananaHammock skriver: Oki. det er ligesom os sidste gang. Vi presser lidt på at få lov til at få 2 op denne gang hvis det også skal ske.
Okay troede kun det var når man var over en vis alder og ved 3 forsøg man måtte få 2 op??!!!
Fik i nogle til frys også??
fingre for jer....
C@mill@ skriver: Okay troede kun det var når man var over en vis alder og ved 3 forsøg man måtte få 2 op??!!!
Det er vist lidt individuelt fra klinik til klinik.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128