en graviditetstest der kan tygges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

serinasmor

Hej søde tøser -

Da jeg får pressemeddelelser i min mail faldt jeg over denne

Tyg en graviditetstest

E-Invasion A/S - 29/03-2012 - Kvinders interesser
Nu behøver kvinder ikke længere at tage besværlige graviditetstest med på toilettet.  Tyg i stedet en test og få svaret på bare 30 sekunder. Produktet der gør det muligt er tyggegummiet GraviGum.
Det er Billige-Teste.dk, der i samarbejde med medico virksomheden BPL Diagnostics, står bag den revolutionerende nye graviditetstest. Graviditetstesten består af et tyggegummi, der reagerer på det HCG hormon, som kvinder danner, når de er gravide.
”Man har længe vidst, at hormonet også gik i den gravide kvindes spytkirtler, men indtil nu har ingen andre lavet test, der kunne måle niveauet af HCG hormonet i spyt. Sammen med BPL Diagnostics er vi de første på markedet med denne form for test, og vi ser et stort potentiale i de mange muligheder dette giver os med tyggegummiet som testform. Den nye tyggegummitest er blevet vældigt godt modtaget af vores testpersoner”, udtaler Elias Grove Nielsen fra Billige-Teste.dk. 
Tyggegummitesten GraviGum er CE mærket, og der er søgt om patent på produktet.
Hvor normale test, som reagerer på kvindens urin, tager op til 2 min. før man får svaret, viser GraviGum svaret allerede efter 30 sekunder. Når der er tygget grundigt på tyggegummiet i 30 sekunder, vises resultatet ved at tyggegummiet skifter farve. Hvis man er gravid bliver tyggegummiet rødt, hvis man ikke er, forbliver det hvidt. Ifølge BPL Diagnostics er testen 99 % sikker, og der er ingen sundhedsrisiko ved at tage testen.  ”Testen er lavet af de samme ingredienser, som der er i tyggegummi normalt. Det eneste der er tilført er et helt naturligt stof, som reagerer med HCG hormonet”, udtaler Michael Stenmann fra BPL Diagnostics.
”Det er fantastisk, at det kan være så nemt at tage en test, uden at man skal gå på toilettet. Med GraviGum kan jeg sidde i sofaen eller gå på gaden og tage testen, og så smager den oven i købet godt”, siger Camilla Johansen, der har været med i testpanelet inden produktet blev lanceret.
Læs mere eller køb her denne Graviditetstest
Fakta: Billige-Teste.dk er Skandinaviens største onlineforhandler af hjemmetest og har siden 2003 solgt graviditetstest, ægløsningstest og andre produkter til par der ønsker graviditet.

http://www.billige-teste.dk

http://www.presswire.dk/default.asp?o=1&pid=59445

Lyder det ikke vildt underligt eller er det bare mig der er konservativ.

Jeg tror ikke jeg ville stole på den slags test før de engang bliver helt almindelige (hvis de nogensinde gør det)

hvordan ville du have det med graviditetstests-tyggegummi ?

god weekend

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

lycly

Jeg synes det lyder mærkeligt.. Jeg synes ikke de almindelige graviditetsteste er besværlige (det jo ligesom noget der skal gøres - som regel en god ting) så jeg ville fortsætte med at bruge de almindelige

Anmeld

30. marts 2012

M (:

serinasmor skriver:

Hej søde tøser -

Da jeg får pressemeddelelser i min mail faldt jeg over denne

E-Invasion A/S - 29/03-2012 - Kvinders interesser
Nu behøver kvinder ikke længere at tage besværlige graviditetstest med på toilettet.  Tyg i stedet en test og få svaret på bare 30 sekunder. Produktet der gør det muligt er tyggegummiet GraviGum.
Det er Billige-Teste.dk, der i samarbejde med medico virksomheden BPL Diagnostics, står bag den revolutionerende nye graviditetstest. Graviditetstesten består af et tyggegummi, der reagerer på det HCG hormon, som kvinder danner, når de er gravide.
”Man har længe vidst, at hormonet også gik i den gravide kvindes spytkirtler, men indtil nu har ingen andre lavet test, der kunne måle niveauet af HCG hormonet i spyt. Sammen med BPL Diagnostics er vi de første på markedet med denne form for test, og vi ser et stort potentiale i de mange muligheder dette giver os med tyggegummiet som testform. Den nye tyggegummitest er blevet vældigt godt modtaget af vores testpersoner”, udtaler Elias Grove Nielsen fra Billige-Teste.dk. 
Tyggegummitesten GraviGum er CE mærket, og der er søgt om patent på produktet.
Hvor normale test, som reagerer på kvindens urin, tager op til 2 min. før man får svaret, viser GraviGum svaret allerede efter 30 sekunder. Når der er tygget grundigt på tyggegummiet i 30 sekunder, vises resultatet ved at tyggegummiet skifter farve. Hvis man er gravid bliver tyggegummiet rødt, hvis man ikke er, forbliver det hvidt. Ifølge BPL Diagnostics er testen 99 % sikker, og der er ingen sundhedsrisiko ved at tage testen.  ”Testen er lavet af de samme ingredienser, som der er i tyggegummi normalt. Det eneste der er tilført er et helt naturligt stof, som reagerer med HCG hormonet”, udtaler Michael Stenmann fra BPL Diagnostics.
”Det er fantastisk, at det kan være så nemt at tage en test, uden at man skal gå på toilettet. Med GraviGum kan jeg sidde i sofaen eller gå på gaden og tage testen, og så smager den oven i købet godt”, siger Camilla Johansen, der har været med i testpanelet inden produktet blev lanceret.
Læs mere eller køb her denne Graviditetstest
Fakta: Billige-Teste.dk er Skandinaviens største onlineforhandler af hjemmetest og har siden 2003 solgt graviditetstest, ægløsningstest og andre produkter til par der ønsker graviditet.

http://www.billige-teste.dk

http://www.presswire.dk/default.asp?o=1&pid=59445

Lyder det ikke vildt underligt eller er det bare mig der er konservativ.

Jeg tror ikke jeg ville stole på den slags test før de engang bliver helt almindelige (hvis de nogensinde gør det)

hvordan ville du have det med graviditetstests-tyggegummi ?

god weekend

serinasmor

Jeg tror det kunne være sjovt at prøve, men ville nok uanset resultatet (nok specielt ved positiv) tage en ekstra almindelig test.. 

Anmeld

30. marts 2012

serinasmor

M (: skriver:

Jeg tror det kunne være sjovt at prøve, men ville nok uanset resultatet (nok specielt ved positiv) tage en ekstra almindelig test.. 

det er også det jeg tænker

jeg tror slet ikke jeg ville kunne stole på resultatet uanset hvad det så sagde

Anmeld

30. marts 2012

serinasmor

LunaLykke skriver:

Jeg synes det lyder mærkeligt.. Jeg synes ikke de almindelige graviditetsteste er besværlige (det jo ligesom noget der skal gøres - som regel en god ting) så jeg ville fortsætte med at bruge de almindelige

Jeg kan ikke lade være med at tænke :

* hvem har dog haft behovet for lige at teste i bussen ?

* gad vide om den røde farve også giver røde tænder?

* hvem er det der synes alm tisseteste er så megabesværlige

Anmeld

30. marts 2012

M (:

serinasmor skriver:

det er også det jeg tænker

jeg tror slet ikke jeg ville kunne stole på resultatet uanset hvad det så sagde

Ja, det lyder bare for godt til at være sandt..

Anmeld

30. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes overhovedet ikke det lyder mærkeligt.
At hormoner bliver udskilt i spyt er vel lige så naturligt som, at det bliver udskilt i urin.

Anmeld

30. marts 2012

serinasmor

RGN skriver:

Jeg synes overhovedet ikke det lyder mærkeligt.
At hormoner bliver udskilt i spyt er vel lige så naturligt som, at det bliver udskilt i urin.

men ville du stole på en tyggegummitest ?

Anmeld

30. marts 2012

Polkaprik

Synes det lyder helt logisk og bestemt ikke noget underligt over det. Og selvom jeg heller ikke kan forestille mig at skulle tage sådan en test i bussen synes jeg da, at det er mindre besværligt end en urintest

Anmeld

30. marts 2012

Miss Juul

Jeg synes det er en rigtig fin idé Altså hvis den virkelig er 99% sikker..

Ville helt klart foretrække at tygge et tyggegummi end at skulle tisse på en pind.. -Men nu er jeg sikkert også lidt sippet og finder konceptet med "tis på pind" lidt ulækkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.