Søger: Lange hagesmække

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Tullebobs

Hej

Er der mon nogen kreative damer her, som kan sy lange hage/spisesmække i frotte - alternativt noget bomuldsværk - det skal bare kunne suge, til mig (altså jeg agter ikke selv at bære dem - de er til min søn) ? Sådan nogen lange nogen, hvor tallerknen kan stå på!

Bedste hilsner fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

HeidiØ

Tullebobs skriver:

Hej

Er der mon nogen kreative damer her, som kan sy lange hage/spisesmække i frotte - alternativt noget bomuldsværk - det skal bare kunne suge, til mig (altså jeg agter ikke selv at bære dem - de er til min søn) ? Sådan nogen lange nogen, hvor tallerknen kan stå på!

Bedste hilsner fra Trine

www.fjolletrold.dk laver lange spisesmække med frotté på bagsiden i fede designs

Anmeld

30. marts 2012

Mette.

Tullebobs skriver:

Hej

Bedste hilsner fra Trine

Jeg kan også sy dem.

Anmeld

30. marts 2012

Tullebobs

Jeg kan også sy dem.

Fedt!

Har du forslag til udseende og til pris? Det behøver ikke være særligt fancy - egentlig bare noget frotte/stof med kantbånd, der så føres op og bliver til bindebånd

Anmeld

30. marts 2012

Tullebobs

Mette. skriver:

Jeg kan også sy dem.

Jeg tjekke lige din blog - den er fin

Også så jeg at du har syet bukser med klap/knapper - sådan nogle vil jeg meget gerne have til min dreng, er det nogen du også syr på bestilling?

Bedste Hilsner fra Trine

Anmeld

30. marts 2012

Mette.

Tullebobs skriver:

Jeg tjekke lige din blog - den er fin

Også så jeg at du har syet bukser med klap/knapper - sådan nogle vil jeg meget gerne have til min dreng, er det nogen du også syr på bestilling?

Bedste Hilsner fra Trine

Jamen vil du gerne have smækken i frotte foran? for sådan som jeg har lavet dem, har jeg brugt frotte med gummi på bagsiden også jersey stof foran, hvorefter de er blevet kantet. Det er ikke sådan du mener så?

Jeg kan sagtens lave bukser til dig som dem på min hjemmeside. Hvilken størrelse skal du have? og har du nogen tanker om hvordan de nogen lunde skal se ud?

Anmeld

30. marts 2012

Tullebobs

Mette. skriver:

Jamen vil du gerne have smækken i frotte foran? for sådan som jeg har lavet dem, har jeg brugt frotte med gummi på bagsiden også jersey stof foran, hvorefter de er blevet kantet. Det er ikke sådan du mener så?

Jeg kan sagtens lave bukser til dig som dem på min hjemmeside. Hvilken størrelse skal du have? og har du nogen tanker om hvordan de nogen lunde skal se ud?

Der er frit slag med hensyn til hagesmækkerne - det lyder da fint det, som du beskriver

Mht. bukserne så skal det være en str 92 - enten i noget blødt denim eller måske noget tyrkis stof (som dem du allerede har syet).

fra Trine

Anmeld

30. marts 2012

Mette.

Tullebobs skriver:

Der er frit slag med hensyn til hagesmækkerne - det lyder da fint det, som du beskriver

Mht. bukserne så skal det være en str 92 - enten i noget blødt denim eller måske noget tyrkis stof (som dem du allerede har syet).

fra Trine

Jeg har en super lækker blød denim, sådan en tynd sommer-kvalitet.

De blå på nettet er i høer - hvis du kan lide det, kan jeg også sagtens lave det i dem, men det er jo lidt tykkere og stivere i det + plus det er lidt mere sart.

Vil du ikke skrive mig en pb? så kan vi lige aftale nærmere om det hele.

Anmeld

30. marts 2012

Tullebobs

Mette. skriver:

Jeg har en super lækker blød denim, sådan en tynd sommer-kvalitet.

De blå på nettet er i høer - hvis du kan lide det, kan jeg også sagtens lave det i dem, men det er jo lidt tykkere og stivere i det + plus det er lidt mere sart.

Vil du ikke skrive mig en pb? så kan vi lige aftale nærmere om det hele.

PB afsendt

Anmeld

19. november 2012

AnneBJ

Mette. skriver:

Jeg kan også sy dem.

Hej Mette,

Har du mon stadig tid og lyst til at sy lange hagesmække?
Jeg har ikke de vilde præferencer, de skal bare ikke være lyserøde og/eller blomstrede

Bindebånd/knapper/velcro er underordnet.

Håber at høre fra dig!

Anne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.