Tur med feber-baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.399 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Madam Blå

Min datter fik sit 5 måneders stik i går. Hun har lidt feber, 38,1, og er lidt slatten men generelt glad. Hun skal aktiveres men ikke for meget, så bliver det for meget for hende.

Jeg tænkte at trille en tur, så hun kan se lidt - og så lægge hende til at sove, så hun får sig en god lur. Men er det okay, når hun har feber? Normalt når man er syg skal man jo blive hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

serinasmor

det ser jeg ingen problemer i

38.1 er jo nærmest ikke feber ...

Anmeld

30. marts 2012

Madam Blå

serinasmor skriver:

det ser jeg ingen problemer i

38.1 er jo nærmest ikke feber ...

Det lyder godt Kan godt mærke på hende, at hun ikke er på toppen. Men det virker bare sådan lidt omvendt, at gå ud med et "sygt" barn. Hun er jo ikke rigtig syg. Det er bare en reaktion på vaccinationen.

Men vi begiver os en tur ud så Tak for svar!

Anmeld

30. marts 2012

Team Putte

Madam Blå skriver:

Min datter fik sit 5 måneders stik i går. Hun har lidt feber, 38,1, og er lidt slatten men generelt glad. Hun skal aktiveres men ikke for meget, så bliver det for meget for hende.

Jeg tænkte at trille en tur, så hun kan se lidt - og så lægge hende til at sove, så hun får sig en god lur. Men er det okay, når hun har feber? Normalt når man er syg skal man jo blive hjemme.

Kan heller ik se noget problem

Lidt frisk luft gavner jo i de fleste tilfælde, oz når man er syg

Anmeld

30. marts 2012

LR85

kom du ud i solen og nyd a gå en tur. I har nok begge godt a den friske dejlige luft.

Nyd det.

Anmeld

30. marts 2012

Maja_4000

Mener kun man skal holde feberramte børn inde , hvis det er frostvejr .. Så god tur

Anmeld

30. marts 2012

Tona

Madam Blå skriver:

Gør du bare det

Anmeld

30. marts 2012

Madam Blå

Tak for jeres svar!

Turen startede ganske godt. Men endte med at vi skyndte os hjem, da hun var rigtig varm. Håber snart hendes krop vænner sig til vaccinen, så hun kan blive frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.