Overstimulering IGEN - nu må de da snart lære det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Miss BananaHammock

Jeg er så tosset - og jeg ved godt at klinikken gør deres bedste, men jeg er blevet overstimuleret igen igen, og nu er det ikke sikkert jeg få lagt æg op på søndag. Så næsten 2 måenders helved på hormoner, for så måske at få afvide at alle æg bliver frosset også må vi håbe at de tøer ordentlig op til et forsøg senere. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, så lige nu er jeg bare gal. Ved ikke hvem jeg skal være gal på, så jeg retter min vrede mod klinikken. Alt for at det ikke går ud over min mand der er så dejlig forstående og den bedeste i verden. 

Det hele er bare noget pis! 

Beklager sådan et negativt indlæg. Havde bare brug for at komme ud med det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Jonatansmor

Overvejet at købe en boksebold og hænge den op et sted hvor du også kan råbe og skrige?

Fysisk afstraffelse hjælper. Sålænge det jo ikke går ud over nogen. Så er det at få lov til at gennemtæske et eller andet ... forløsende når livet er pisseuretfærdigt..

Anmeld

30. marts 2012

tarkoflen

Øv hvor mega belastende!
for at det kan lade sig gøre at sætte æg op alligevel!

Anmeld

30. marts 2012

lio

Sender lige et  og et

Anmeld

30. marts 2012

Miss BananaHammock

Jonatansmor skriver:

Overvejet at købe en boksebold og hænge den op et sted hvor du også kan råbe og skrige?

Fysisk afstraffelse hjælper. Sålænge det jo ikke går ud over nogen. Så er det at få lov til at gennemtæske et eller andet ... forløsende når livet er pisseuretfærdigt..

Hehe.. jeg må ikke være aktiv, men ellers var det da en knald god ide !

Anmeld

30. marts 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Øv hvor mega belastende!
for at det kan lade sig gøre at sætte æg op alligevel!

tak 

Anmeld

30. marts 2012

Miss BananaHammock

Laijona Äiti skriver:

Sender lige et  og et

Tak søde! 

Anmeld

30. marts 2012

Nessie

Nej altså
HVor mange gange er det sket nu?

Synes da ellers de plejer at være ret gode til at få reguleret medicinen, så det passer.

for at du kan få sat æg op alligevel

Anmeld

30. marts 2012

Miss BananaHammock

Nessie skriver:

Nej altså
HVor mange gange er det sket nu?

Synes da ellers de plejer at være ret gode til at få reguleret medicinen, så det passer.

for at du kan få sat æg op alligevel

Sidste gang blev jeg også overstimuleret. Så meget at jeg var sygemeldt i 2 uger. Denne gang har der ikke været noget indtil, også da de scannede mig onsdag sagde de at der nok var en 10 stykker. Også idag da de tog ud var der 19, så nu er de usikre.

Sidste gang fik jeg kun 9 ud så der lagde de op igen. 

Håber jeg virkelig også! 

Anmeld

30. marts 2012

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Jeg er så tosset - og jeg ved godt at klinikken gør deres bedste, men jeg er blevet overstimuleret igen igen, og nu er det ikke sikkert jeg få lagt æg op på søndag. Så næsten 2 måenders helved på hormoner, for så måske at få afvide at alle æg bliver frosset også må vi håbe at de tøer ordentlig op til et forsøg senere. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, så lige nu er jeg bare gal. Ved ikke hvem jeg skal være gal på, så jeg retter min vrede mod klinikken. Alt for at det ikke går ud over min mand der er så dejlig forstående og den bedeste i verden. 

Det hele er bare noget pis! 

Beklager sådan et negativt indlæg. Havde bare brug for at komme ud med det! 

for at du får æg lagt op i hulen alligevel!!!!!

God bedring søde!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.