er så stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Eliza

Min lille Malthe bliver 6 uger idag og han er simpelthen så dygtig..

han har længe smilet, grinet (med masser af lyd) snakket, lyttet svaret osv..

han er rigtig dygtig til at holde hovedt selv, men vi "træner" det alligevel ved at ligge ham på maven.. Han HADER at ligge på maven, men det fandt knægten da bare lige en løsning på  swup tril og så lå knægten skisme på ryggen  

jeg var så stolt at jeg kunne flække!!  måtte kalde på far, og smide knægten om på maven igen og gud hjælpe mig om ikke min lille spunk os lige kunne vise far det  og han har gjort det hver gang siden.

han forsøger os fra ryg til mave så den skal nok komme snart

ved ikke om det er nu eller senere de gør det?? Jeg er ihvertfald ikke til at skyde igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Bonde-liv

de opturs perioder er bare så fede og hjælper med at få én igennem de sure perioder.

tillykke med din dygtige bebs

Anmeld

30. marts 2012

lycly

Årh hvor er han dygtig! Jeg var også ved at boble over af stolthed da min datter trillede første gang - og det er jeg stadig hver gang hun kan noget nyt! Man er jo bare så stolte af dem

Anmeld

30. marts 2012

Lone Jakobsen

kan godt forstå du er stolt. det er det mest fantastiske ved børn. man kan bare sidde stille og betragte dem mens man mærker kærligheden vokse indeni

da jeg oplevede det første gang, var jeg så rørt at jeg lige måtte ringe til min mor og fortælle om det

Anmeld

30. marts 2012

Eliza

Bonde-liv skriver:

de opturs perioder er bare så fede og hjælper med at få én igennem de sure perioder.

tillykke med din dygtige bebs

ja fantastisk!! pludselig kunne man helt glemme at man stort set ikke har sovet over 2 uger

Anmeld

30. marts 2012

Eliza

Lone Jakobsen skriver:

kan godt forstå du er stolt. det er det mest fantastiske ved børn. man kan bare sidde stille og betragte dem mens man mærker kærligheden vokse indeni

da jeg oplevede det første gang, var jeg så rørt at jeg lige måtte ringe til min mor og fortælle om det

yep tror ikke man finder støre kærlighed nogen steder  

og selvfølgelig skulle jeg da os lige ringe til min moar

Anmeld

30. marts 2012

Lone Jakobsen

Eliza skriver:

yep tror ikke man finder støre kærlighed nogen steder  

og selvfølgelig skulle jeg da os lige ringe til min moar

nej det overskygger bare alt man nogensinde har kendt til

Anmeld

30. marts 2012

LilyMarleen

Så meget kan min datter på 6 uger slet ikke. Nu blir jeg da helt bekymret

Anmeld

30. marts 2012

Madam Blå

Eliza skriver:

Min lille Malthe bliver 6 uger idag og han er simpelthen så dygtig..

han har længe smilet, grinet (med masser af lyd) snakket, lyttet svaret osv..

han er rigtig dygtig til at holde hovedt selv, men vi "træner" det alligevel ved at ligge ham på maven.. Han HADER at ligge på maven, men det fandt knægten da bare lige en løsning på  swup tril og så lå knægten skisme på ryggen  

jeg var så stolt at jeg kunne flække!!  måtte kalde på far, og smide knægten om på maven igen og gud hjælpe mig om ikke min lille spunk os lige kunne vise far det  og han har gjort det hver gang siden.

han forsøger os fra ryg til mave så den skal nok komme snart

ved ikke om det er nu eller senere de gør det?? Jeg er ihvertfald ikke til at skyde igennem

Han er godt nok dygtig! Min datter på fem måneder kan på ingen måde trille endnu. Og grinte først med lyd da hun var 3-4 måneder Hihi.

Anmeld

31. marts 2012

Eliza

LilyMarleen skriver:

Så meget kan min datter på 6 uger slet ikke. Nu blir jeg da helt bekymret

Ej søde du, det skal du bestemt ikke være..

børn har deres helt eget tempo og Malthe er bare lidt langt fremme, det siger hans SP ihvertfald.

Da han blev født og blev kastet op til mig tog han hoved op og kiggede rundt længe og han holder øjenkontakt så længe at man selv får lyst til at kigge væk for ham  

Din bebs har sit tempo, og så vidt jeg kan læse mig til, burde han ikke vende sig allerede nu (ikke at han er den første der betræder "månen" så tidligt) men du skal bestemt ikke været bekymret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.