fødseldagsfest for familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

aarhusmor

Vi plejer at invitere en del fra familien, så vi er 20 her, her i blandt lidt søskende og onkler og tanter.

Så har vi en anden dag hvor gamle naboer kommer

Og så har vi en dag hvor børnehaven kommer

Men da jeg har en kronisk sygdom, kan jeg ikke holde til det mere og nu bliver min dreng 6 år.

Skal jeg skrive til dem der plejer at komme med, og fortælle dem at vi ikke længere holder så store fester? jeg er nemlig bange for at de tror de er ude i kulden, hvis jeg ikke inviterer dem?

eller er det simpelthen bare sådan, at alle forstår at der kommer en tid hvor man ikke længere holder så store fester for sin dreng?

Det jeg gerne vil er at vi kun bliver bedsteforældre og min mands søster med hendes familie,

Ingen naboer

Og så drengene fra skolen når han nu starter i 0. klasse

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Muffin_girl

aarhusmor skriver:

Vi plejer at invitere en del fra familien, så vi er 20 her, her i blandt lidt søskende og onkler og tanter.

Så har vi en anden dag hvor gamle naboer kommer

Og så har vi en dag hvor børnehaven kommer

Men da jeg har en kronisk sygdom, kan jeg ikke holde til det mere og nu bliver min dreng 6 år.

Skal jeg skrive til dem der plejer at komme med, og fortælle dem at vi ikke længere holder så store fester? jeg er nemlig bange for at de tror de er ude i kulden, hvis jeg ikke inviterer dem?

eller er det simpelthen bare sådan, at alle forstår at der kommer en tid hvor man ikke længere holder så store fester for sin dreng?

Det jeg gerne vil er at vi kun bliver bedsteforældre og min mands søster med hendes familie,

Ingen naboer

Og så drengene fra skolen når han nu starter i 0. klasse

Hvad synes I?

Jeg syntes at du bare skal sige det som det er Det må de da have forståelse for.. Jeg syntes også det lydre helt vildt med så mange mennesker .. 

Anmeld

31. marts 2012

Zeus

Isabella plejer også at have vildt mange "fødselsdage".. Hos plejefamilien var det med børnehaven, så hos hjemme hos mig - fredag med hendes bedsteforældre (hendes fars side, og Pers forældre), lørdag med min familie, og søndag sammen med plejefamiliens familie Hun fik næsten et helt chok sidste år, hvor der "kun" blev holdt for pigerne i hendes klasse på hendes fødselsdag, og vi så slog familien sammen med Cajsas (Cajsa har i nov, Isabella har i dec)..

Men familien tog det nu pænt, og kunne sagtens forstå, at jeg ikke orkede 3 fødselsdage for ét barn + 2 for det andet.. Det er altså også lige overkanten!

Anmeld

31. marts 2012

aarhusmor

Tak for jeres svar. Og ja jeg tror også selv at jeg siger det til dem. Men vi har bare en familie på min side, hvor de tror at det skyldes noget de har gjort.

I aftes talte jeg lidt med manden om det og jeg sagde at jeg ikke kan holde til 3 dage mere og han var enig. Vi blev enige om at inviterer de pågældende mennesker nogle andre dage og fortælle dem at det blev sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.