Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
løkkeled skriver: det tænker jeg lige over. du skal bare sælge til anden side hvis der er nogen der byder sig.
det tænker jeg lige over. du skal bare sælge til anden side hvis der er nogen der byder sig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver: Pris for billed 11+13 . Bluse og nederdele . Og str self .
Pris for billed 11+13 . Bluse og nederdele . Og str self .
Lunae skriver: HHvHvaHvadtætætæntænktænkeNederdelen er en str 28 og blusen en str L
HHvHvaHvadtætætæntænktænkeNederdelen er en str 28 og blusen en str L
Pernille08 skriver: Hvad tænker du af pris for bluse ??Nederdel er jeg lidt i tvivl om . Hvad sjæl du evt have for den ??
Hvad tænker du af pris for bluse ??Nederdel er jeg lidt i tvivl om . Hvad sjæl du evt have for den ??
Lunae skriver: Er det den sandfarvet bluse? Tænker 100 kr pp! Nederdelen vil jeg gerne have 200 kr for. Nypris er 900 kr og den er aldrig brugt
Er det den sandfarvet bluse? Tænker 100 kr pp! Nederdelen vil jeg gerne have 200 kr for. Nypris er 900 kr og den er aldrig brugt
Pernille08 skriver: Jeg vil kalde den mere lakse farvet .
Jeg vil kalde den mere lakse farvet .
Lunae skriver: Okay, det er den fra papfars pige så Du kan få nederdel og bluse for 300 kr inkl porto
Okay, det er den fra papfars pige så Du kan få nederdel og bluse for 300 kr inkl porto
Billed 5 og 61, str og pris?
60 kr inklusiv for papfars pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128