Termin og evt tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Soleil

Så nåede jeg min terminsdato og hvor er det vildt at tænke på Nå men igår hyggede kæresten og jeg og jeg blødte efterfølgende (Brunt/gammelt) blod. Jeg har selvfølgelig lagt hele natten, piv vågen og ventet på at NU må der da ske noget, men ikke så meget som en rygende fis er der sket...Ingen plukveer som jeg kan mærke eller menstruationsagtige smerter...Øv bøv!

Men er dette tegnblødning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Holbæktrunten

Soleil skriver:

Så nåede jeg min terminsdato og hvor er det vildt at tænke på Nå men igår hyggede kæresten og jeg og jeg blødte efterfølgende (Brunt/gammelt) blod. Jeg har selvfølgelig lagt hele natten, piv vågen og ventet på at NU må der da ske noget, men ikke så meget som en rygende fis er der sket...Ingen plukveer som jeg kan mærke eller menstruationsagtige smerter...Øv bøv!

Men er dette tegnblødning?

Det tror jeg desværre ikke - du har nok fået en lille rift, og så har blodet måske været et stk tid om at finde vej ud, så det er blevet misfarvet.

Tegnblødning er forøvrigt heller ikke noget alle oplever - ej heller slimproppen. Tegnblødning er små blodkar der brister i forbindelse med at livmoderhalsen udvider sig, og så vidt jeg har forstået ør det være frisk blod.

for at baby snart kommer ud til jer 

Anmeld

30. marts 2012

Soleil

Holbæktrunten skriver:

Det tror jeg desværre ikke - du har nok fået en lille rift, og så har blodet måske været et stk tid om at finde vej ud, så det er blevet misfarvet.

Tegnblødning er forøvrigt heller ikke noget alle oplever - ej heller slimproppen. Tegnblødning er små blodkar der brister i forbindelse med at livmoderhalsen udvider sig, og så vidt jeg har forstået ør det være frisk blod.

for at baby snart kommer ud til jer 

Oki doki, jeg må bare være lidt mere tålmodig istedet for at overanalysere samtalige tegn

Men mange tak for svar

Anmeld

30. marts 2012

Holbæktrunten

Soleil skriver:

Oki doki, jeg må bare være lidt mere tålmodig istedet for at overanalysere samtalige tegn

Men mange tak for svar

hehe, ja, ud skal baby nok komme i hvert fald... Men kan sagtens huske hvordan det var da jeg skulle have min søn... puha det var træls der ikke skete en rygende fis - før efter 4 dages igangsættelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.