Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor nødvendigt er det med termotøj??
Bliver det brugt eller hvad? Giv
Giv gerne jeres besyv med - min datter er lige fyldt 3 og går som sagt i børnehave..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her bruger vi ikke termotøj. Min datter er så knap 2½ men syntes det er dyrt og unødvendigt, og man kan sagtens klare sig uden. Så er det bare strømpebukser under bukserne og en jakke.
Christina.78 skriver: Hvor nødvendigt er det med termotøj?? Bliver det brugt eller hvad? Giv Giv gerne jeres besyv med - min datter er lige fyldt 3 og går som sagt i børnehave..
Har set noget billigt til 150-200 kr for et sæt i Tøj&Sko(tror det er udemærket kvalitet)
Altså jeg fik besked på at købe det, men om der er andre alternativer.. Formentlig
Jeg syns det er guld værd. Især her i overgangen hvor jorden stadig er kold.
jeg ville ikke kunne undværer børnes termo tøj.
her da det har været lidt varmt der har de fået det på ud og lege i børnehaven ellers få de regn bukser på og det syntes jeg bliver for varm.
kan se argumenterne er med, så køber det nok..vidste bare ikke om det bare var fancy pancy at have eller
Nu er min datter kun 1 år Men jeg synes det er rigtig godt nu her hvor det er for varmt til flyverdragt og for koldt til jakke :b
Vi har købt et sæt til 149 i Tøj & Sko , og det fungerer fint
Hvilke har I så - nogle bedre end andre? Tænker her på tykkelse, kvalitet osv..
kan godt lide f.eks Mikk-line's med forstærkninger de udsatte steder men tænker også det skal kunne bruges og ikke sådan pas på pas på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128