Termotøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Christina.78

Hvor nødvendigt er det med termotøj??

Bliver det brugt eller hvad? Giv

Giv gerne jeres besyv med - min datter er lige fyldt 3 og går som sagt i børnehave..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

SukkerDronning

Har du aldrig brugt det til hende?

Her bliver det brugt hver dag i dagplejen, min datter er 15 mdr. så jeg har ingen ide om hvorvidt det er nødvendigt i en alder af 3 år. Men jeg tror da, at hun stadig bruger det til den tid.

Jeg har lige fundet ud af at softshell erstatter både termotøj og regntøj, så det tror jeg vi køber næste gang

Anmeld

30. marts 2012

Christina.78

Nej, for synes ikke behovet har været der hos DP..hun sørgede for at de var klædt ret på

Kunne bare ikke lige se om det var noget der var livsnødvendigt eller bare smart at have..

Tror nu nok jeg køber det

Anmeld

30. marts 2012

Sommersko

min datter bruger det også rigtig meget i dagplejen her i overgangssæsonen, så lige med et par regnbukser udenover til de mere fugtige dage. HUn sover også tit i selve jakken i barnevognen.

Vi har fra mikk-linem, hun har nu brugt det 1 år og det holder bare SÅ godt. så det kan anbefales - kids world har lige haft det til 200 kr, måske de stadig har??

Anmeld

30. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke kunnet undvære termotøj - det er brugt så meget her i overgangen. Det er for varmt med flyverdragt, men nogen dage er det for koldt til kun bukser og så er det perfekt med termotøj.

I vores vs/bh er det et must, at have det og det bliver brugt.

Anmeld

30. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter bruger termotøj hver dag i DP. Det begyndte hun med, da flyverdragten blev for varm.

Anmeld

30. marts 2012

Christina.78

takker for svar, de damer..og tager nok tøsen i hånden og køber noget

Anmeld

30. marts 2012

Alexander&Lærke

Min søn bruge det også rigtigt tit her i overgangen, det fungere bare så godt istedet for flyverdragten, og inden regntøjet bliver nødvendigt...

Vi kunne ikke undvære det...

Anmeld

30. marts 2012

trunte89

Vi bruger det hver dag. Især bukserne. Jakken brugeer vi egentlligt ikke så meget mere. Men synes, at det er et must have til -især - børnehave børn

Anmeld

30. marts 2012

Christina.78

Hvilke mærker synes I er gode og holdbare?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.