Godnat flaske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

MyLove E

Hej.

Hvornår stoppede jeres med godnat flaske?

Min søn 10mdr er selv begyndt at stoppe med den. Vi ville stoppe omkring et år. Men nu er han selv ved at st. Han har ikke fået den i 2 dage nu..

Det er meget dejligt han selv siger stop..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

4kløver

hun sagde selv fra da hun var ca 1 husker ikke lige om det var 11 eller 12 måneder. men det var da lidt øv da det var super hyggeligt.

Anmeld

29. marts 2012

MyLove E

4kløver skriver:

hun sagde selv fra da hun var ca 1 husker ikke lige om det var 11 eller 12 måneder. men det var da lidt øv da det var super hyggeligt.

Ja der skal til at puttes på en lidt anden måde nu:-):-)

Anmeld

29. marts 2012

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Hej.

Min søn 10mdr er selv begyndt at stoppe med den. Vi ville stoppe omkring et år. Men nu er han selv ved at st. Han har ikke fået den i 2 dage nu..

Penny begyndte på grød for 1 mdr. siden og efter en uge på grød nægtede hun flasken og har ikke fået den siden, hun får jo så hos mig, men det er langt fra samme mængde.

Men personligt er jeg glad for at være fri for den flaske.

Anmeld

30. marts 2012

Tona

Tauf skriver:

Hej.

Amanda stoppede da hun var ca 13 mdr  Men kun på betingelse af at hun stadig må drikke vand af sin drikkedunk inden sengetid (den minder jo også en smule om en flaske)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.