Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til at starte på Pergotime om 2 dage, og har derfor lige et spørgsmål.
Hormonerne styrer jo kropen, så man får ÆL.
Men har man samtidig nemmere ved at blive gravid, end ved en normal ÆL ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Jeg skal til at starte på Pergotime om 2 dage, og har derfor lige et spørgsmål. Hormonerne styrer jo kropen, så man får ÆL. Men har man samtidig nemmere ved at blive gravid, end ved en normal ÆL ?
Ingen der ved det ? Vil MEGET gerne vide det.
hejsa
dette var lige hvad jeg kunne finde til dig som evt. kan hjælpe dig
http://babyinfo.dk/pergotime.31.ahtml
fnuggi skriver: hejsa dette var lige hvad jeg kunne finde til dig som evt. kan hjælpe dig http://babyinfo.dk/pergotime.31.ahtml
Tak for det.
Det var ikke lige det jeg tænkte på, for alt det ved jeg godt.
Tænker bare, om man på Pergotime har nemmere ved atbelice gravid, end hvis man havde normal ÆL, uden hormoner ?
morbibi skriver: Nej, det vil jeg ikke mene. Men du får det vel også fordi du skal have æg i sidste ende ud eller hvad
Nej, det vil jeg ikke mene. Men du får det vel også fordi du skal have æg i sidste ende ud eller hvad
Nej planen er Pergotime i et halvt år, og så alm. Sex. Og så håber vi den er der. Mine æg udvikler sig ikke som de skal hver måned.
Tit øges chancen fordi der kan komme lidt flere æg.. Fra 1-3 er normalt.. Hvor de fleste med alm. æl kun får et æg..
l.kjoeller skriver: Det stimulerer samtidig ægproduktionen. Jeg fik dobbelt æg løsning ved det men er ikke alle der gør det skal lig siges :-) held og lykke
Det stimulerer samtidig ægproduktionen. Jeg fik dobbelt æg løsning ved det men er ikke alle der gør det skal lig siges :-) held og lykke
Tak for det, håber bare de har en effekt.
Nu har jeg hentet dem,og skal tage to om dagen. Men bliver pludselig i tvivl, skal man bare tage dem på samme tid ?
ønskebarn74 skriver: Tit øges chancen fordi der kan komme lidt flere æg.. Fra 1-3 er normalt.. Hvor de fleste med alm. æl kun får et æg..
Håber at det virker, det SKAL.
Men jeg bliver i tvivl, jeg har hentet dem og skal tage to om dagen. Men er det mon bare på samme tid ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128