Isabella 17 mrd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Hvis vi får flüte til maden, så sidder hun og bruger pegefingeren til at få smøret af med, og når hun så er færdig, så giver hun os flüten tilbage, så vi kan smøre mere på.... Jeg er også ret glad for smør, men der må da være grænser for galskaben

Haha, ja de ved godt hvad de vil have  Her kommer der en masse ord ud af hende mens hun peger - hendes far kalder det "giv mig, jeg vil ha!" Det er det samme hun gør med leverpostej herhjemme - mere på! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Haha, ja de ved godt hvad de vil have  Her kommer der en masse ord ud af hende mens hun peger - hendes far kalder det "giv mig, jeg vil ha!" Det er det samme hun gør med leverpostej herhjemme - mere på! 

Cajsa kommer med den samme lyd, som når vi andre siger ja.. Du ved, den lyd der

Men den siger hun til stort set alt

Og hun er begyndt at sige "aar" for far, og da hun først fandt ud af at han reagerede på det, jamen så bruger hun den også til både Isabella og jeg nu Hun er ret universiel i sine ord

Anmeld

29. marts 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Cajsa kommer med den samme lyd, som når vi andre siger ja.. Du ved, den lyd der

Men den siger hun til stort set alt

Og hun er begyndt at sige "aar" for far, og da hun først fandt ud af at han reagerede på det, jamen så bruger hun den også til både Isabella og jeg nu Hun er ret universiel i sine ord

Haha ja, her kommer der flere og flere ord på nu... Mor siger hun rent - og faaaaaaaar  De har fortalt, at de øver med hende i vuggestuen 

Anmeld

29. marts 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Haha ja, her kommer der flere og flere ord på nu... Mor siger hun rent - og faaaaaaaar  De har fortalt, at de øver med hende i vuggestuen 

Jeg vil også have et "mor"

Anmeld

29. marts 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg vil også have et "mor"

Det skal nok komme  Her sagde hun far først, og det var lige før hun fyldte et år - omkring jul kom mor 

Anmeld

29. marts 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Det skal nok komme  Her sagde hun far først, og det var lige før hun fyldte et år - omkring jul kom mor 

Jeg håber

Hun kan godt sige ordet "mor", men det er bare ikke til mig endnu..

Anmeld

30. marts 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Ja, så nåede vi tidspunktet, hvor Isabella fylder 17 mrd - i morgen  Stærkt på vej til de 1½ år  WOW, hvor går tiden bare hurtigt, når man bliver mor. Jeg kan jo slet slet ikke følge med, og især ikke efter jeg er startet på arbejde igen. Der sker hele tiden noget nyt. 

Pt. er vi inde i en periode, hvor hun bliver rigtig rigtig hys - og slår, hvis det ikke lige passer damen, men det er ikke så slemt mere som det har været. 

Hun er en rigtig ballademager i vuggestuen og fører an med en af drengene. Jeg har sagt til dem, at jeg frygter at blive ringet op en dag fordi hun har lavet ballade  

Hendes ord pt.: mor, far, hov, ej, nej, hej, ja, det, vov, ae ae, mad, babu og "eeeeh" når hun ryster på hovedet 

Hun er altspisende - og spiser lige så meget som sin far. Jeg kan ikke følge med de 2. En dag havde hun spist 2½ tallerkenfuld suppe i vuggestuen 

Nøj hvor er hun søøøøøød

Anmeld

31. marts 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Nøj hvor er hun søøøøøød

Taaaaak 

Anmeld

31. marts 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg håber

Hun kan godt sige ordet "mor", men det er bare ikke til mig endnu..

Det er heller ikke så tit hun vil sige mor, men hun kan sige det - det er mere faaaaaaaaaar. Skal jeg føle mig snydt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.