UPDATE: Hvor er livet dog uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

k&k&k&k

Hej dejlige damer  

Først vil jeg starte med at sige tak for alle de trydsede fingre og tanker. Det varmer i en svær tid.

Som i nok ved skulle vi på boligkontoret i dag og det gik bare så godt - næsten alle bekymringer er væk.

Vi flytter ind i vores lejlighed som planlagt d. 13 april 2012. Vi kan bo der frem til efteråret 2013.

Derefter er boligkontoret forpligtiget til at finde en tilsvarende lejlighed til os - hvilket de ikke har pligt til hvis vi ikke vælger at flytte. Derudover får vi også vores indskud tilbage når vi skal forflyttes til efteråret 2013. Og sidst men bestemt ikke mindst: Vi har tag overhovedet den dato det hele tiden har været planlagt!

Så alt i alt er dette den bedste løsning - også selvom vi skal flytte igen om 1½ år - men det klarer vi også  Det er bedre end at stå uden tag over hovedet. 

Igen: Mange tak for alt støtten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

k&k&k&k

Opper lige 

Anmeld

30. marts 2012

malo

k&k skriver:

Hej dejlige damer  

Først vil jeg starte med at sige tak for alle de trydsede fingre og tanker. Det varmer i en svær tid.

Som i nok ved skulle vi på boligkontoret i dag og det gik bare så godt - næsten alle bekymringer er væk.

Vi flytter ind i vores lejlighed som planlagt d. 13 april 2012. Vi kan bo der frem til efteråret 2013.

Derefter er boligkontoret forpligtiget til at finde en tilsvarende lejlighed til os - hvilket de ikke har pligt til hvis vi ikke vælger at flytte. Derudover får vi også vores indskud tilbage når vi skal forflyttes til efteråret 2013. Og sidst men bestemt ikke mindst: Vi har tag overhovedet den dato det hele tiden har været planlagt!

Så alt i alt er dette den bedste løsning - også selvom vi skal flytte igen om 1½ år - men det klarer vi også  Det er bedre end at stå uden tag over hovedet. 

Igen: Mange tak for alt støtten 

Hvor er det dejligt når tingene løser sig god weekend.

Anmeld

30. marts 2012

tarkoflen

Dejligt for jer! Godt bekymringerne endte med at være næsten unødvendige

Tillykke med lejligheden, jeg håber I får en dejlig tid i den, selvom det ikke er så længe, som I måske havde regnet med...

Anmeld

30. marts 2012

Mumto3

Det var godt at høre! Jeg har gået og tænkt på jer og hvordan det mon gik. Tillykke med at det falder på plads, og I har et sted at bo når du skal føde!

Anmeld

30. marts 2012

Ciss

Godt at høre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.