Epilepsi og kørekort - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Så pga godkendelsen tog så lang tid, så kom du ikke til at køre bil før eller noget? Men bare tog teori timer? 

Tog det længere tid at tage kørekortet end 3 mdr efter det du var igennem? 

Min kørelære ville gerne har haft mig ude at køre. Men jeg ville ikke hvis jeg nu ikke kunne få det. Men var ude og køre 2-3 timer inden jeg fik svar.

Jeg tog næsten et halvt år. Men måtte også skifte kørelære. og starte næsten forfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Min kørelære ville gerne har haft mig ude at køre. Men jeg ville ikke hvis jeg nu ikke kunne få det. Men var ude og køre 2-3 timer inden jeg fik svar.

Jeg tog næsten et halvt år. Men måtte også skifte kørelære. og starte næsten forfra..

Håber godt nok ikke at mit skal så langt omkring....  Har ikke tid til at kørekortet skal tage dobbelt så lang tid at tage... 

Anmeld

29. marts 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Håber godt nok ikke at mit skal så langt omkring....  Har ikke tid til at kørekortet skal tage dobbelt så lang tid at tage... 

Det havde ikke rigtig så meget med lægeerklæringen at gøre at mit tog så lang tid.

Men tro du skal regne med at det skal i gennem embeds lægen..

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Det havde ikke rigtig så meget med lægeerklæringen at gøre at mit tog så lang tid.

Men tro du skal regne med at det skal i gennem embeds lægen..

Okay... 

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

det er jo også den bedste måde at få det meste rigtige svar.. 

Men jeg tror nu ikke du skal være bekymret  
Jeg mener min faster har fortalt mig at hvis hun skulle få et anfald så skal hun "bare" holde 3 mdr pause før hun må kører igen..  

Man kan slet ikke lade vær med at være lidt bekymret alligevel.. Håber ikke at det udsætter længden/tiden til at tage kørekort hvis det skal vidt omkring for at blive godkendt.. 

Anmeld

29. marts 2012

Trine89

Anonym skriver:

Man kan slet ikke lade vær med at være lidt bekymret alligevel.. Håber ikke at det udsætter længden/tiden til at tage kørekort hvis det skal vidt omkring for at blive godkendt.. 

Kan godt forstå dig. Jeg skal nok krydse for dig...

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Kan godt forstå dig. Jeg skal nok krydse for dig...

Tak, vi har bare så meget brug for at jeg får kørekort, så det ikke er manden der hænger på alt hvad der hedder aflevering i dag inst. hver dag osv.... 

Anmeld

29. marts 2012

Lise

Min bror har epilepsi, men fik det først efter han fik sit kørekort.

MEN han må køre bil når han bare har været anfaldfri i minimum tre måneder - der er da noget af en forskel på tre måneder og fire ÅR!!!

Jeg kender ikke reglerne, men håber det flasker sig for dig.

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Min bror har epilepsi, men fik det først efter han fik sit kørekort.

MEN han må køre bil når han bare har været anfaldfri i minimum tre måneder - der er da noget af en forskel på tre måneder og fire ÅR!!!

Jeg kender ikke reglerne, men håber det flasker sig for dig.

Håber da godt nok det går lige igennem... Når jeg både er anfaldsfri og medicinfri.... 

Anmeld

29. marts 2012

Trine89

Anonym skriver:

Tak, vi har bare så meget brug for at jeg får kørekort, så det ikke er manden der hænger på alt hvad der hedder aflevering i dag inst. hver dag osv.... 

kan godt forstå det.. 

her hjemme er det også kun manden der kørekort, men vi har så heller ikke bil så vi har egentlig ikke det problem, endnu..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.