ej sikke lej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Alexander&Lærke

Ved ikke om det er det rigtigt sted at skrive, men prøver alligevel...

har set at ej sikke lej holder lagersalg her i slut april i århus og overvejer meget at tage til det, men har ikke være der før, syntes bare de har nogle fine ting.

Er der nogen som ved hvad det er som de nok har på lagersalget? altså vinter/sommertøj? og hvordan ligger prisen i forhold til pris i butikkerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

quindelist

Mette&Alexander skriver:

har set at ej sikke lej holder lagersalg her i slut april i århus og overvejer meget at tage til det, men har ikke være der før, syntes bare de har nogle fine ting.

Er der nogen som ved hvad det er som de nok har på lagersalget? altså vinter/sommertøj? og hvordan ligger prisen i forhold til pris i butikkerne?

Jeg var derude ret sent på dagen på den sidste dag da der var i København denne weekend.

Der var en god blanding af både sommer og vintertøj, -dog ikke ret meget i str 80, og generelt mest pigetøj. Men det kan sagtens hænge sammen med tidspunktet jeg var der på.

Priserne var vist generelt cirka 1/3 af normal butikspris.

Anmeld

29. marts 2012

Alexander&Lærke

quindelist skriver:

Jeg var derude ret sent på dagen på den sidste dag da der var i København denne weekend.

Der var en god blanding af både sommer og vintertøj, -dog ikke ret meget i str 80, og generelt mest pigetøj. Men det kan sagtens hænge sammen med tidspunktet jeg var der på.

Priserne var vist generelt cirka 1/3 af normal butikspris.

ok Jeg skal bruge meste pigetøj men fra 80 og op efter..... Men måske de har mere når de kommer til århus, kunne man jo håbe...

Anmeld

29. marts 2012

Mivsen

Mette&Alexander skriver:

Det må jeg til elsker Ej Sikke Lej
Ved du hvor og hvornår?

Anmeld

29. marts 2012

quindelist

Mette&Alexander skriver:

ok Jeg skal bruge meste pigetøj men fra 80 og op efter..... Men måske de har mere når de kommer til århus, kunne man jo håbe...

Det var også det jeg gik efter -det var kun str 80 der var lidt flad, men som sagt var det sidst på dagen, på sidste dag så mon ikke de har friske forsyninger med til Århus.

Anmeld

29. marts 2012

Alexander&Lærke

Mivsen skriver:

Det må jeg til elsker Ej Sikke Lej
Ved du hvor og hvornår?

Ja det skulle være den 20-21-22-23 april på centralværlstedet århus. Den første dag vist lidt sent fra 15-20 og de andre dage fra kl 10. men det står også på deres hjemmesiden så den kan du da lige tjekke ud....

Anmeld

29. marts 2012

Mivsen

Mette&Alexander skriver:

Fandt det selv

Anmeld

29. marts 2012

Mor24

det er fra d. 20-23 april.. http://ejsikkelej.dk/da/news/2012

Anmeld

29. marts 2012

bullerbassen

Har været afsted 1 gang til Esl lagersalg, fik meget forskelligt tøj . Var der den første dag.

Dog var der nogle stykker som havde hamstret alle L/Æ t- shirt i drenge i de små str 80-98

Anmeld

29. marts 2012

Moar2011

Mette&Alexander skriver:

Jeg var til det sidste år , sikke et marridt .. Meega kø og kvinder der går helt amok med at stoppe ned i store ikea poser for at gå ud i siden og sortere tøjet .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.