Hej piger ..
Vil lige høre om andre har samme problem som vi har ..
Natten til Søndag i sidste uge , sov daniel ikke hjemme , da hans bror har fået hus og det skulle fejres osv... Fint nok ..
Oscar havde en MEGET urolig nat , men tænkte at det nok bare var denne ene gang ...
Daniel er så hjemme igen Søndag , og sover hjemme søndag til Mandag .. Der vågner Oscar ik en eneste gang .. DEJLIGT !
Mandag til Onsdag , skulle Daniel så på kursus , i køge så han skulle jo heller ikke sove hjemme der ..
Og natten til Tirsdag , vågner Oscar 10(!!!!!!) gange , og er helt hysterisk ! 
Natten til Onsdag , er det nøjagtig det samme , og gav ham mælk , og det virkede ikke .. Det plejer det ellers , når Daniel er hjemme .. Det endte med vi gik ned i stuen , så faldte han i søvn i mine arme kl. 4 ca.. Det skal lige siges disse dage hvor Daniel ikke har været hjemme , har det taget ca. 2 timer og putte ham , pg jeg har givet skylden på at det er lyst når han skal puttes .. Det troede jeg var derfor .. MEN ! ...
Daniel kom hjem i går ..... Oscar og Daniel hyggede rigtig , en time inden Oscar skulle i seng .. Kl. kvart i 8 , går Daniel op for at putte ham ... Har trukket den lidt , for jeg vidste han ikke ville falde i søvn fordi det var lyst . Men , Daniel sagde nu kunne vi prøve ...
HAN SOV MED DET SAMME ! Og gæt hvad .... Han vågnede ikke hele natten , og sov indtil kl. 7 ..... Lige efter Daniel var gået ?!
Kan det ha noget at gøre med han savner sin far .. ?
Daniel har arbejdet RIGTIG meget det sidste stykke tid , og han har ikke set så meget til ham , kan det være derfor han ikke vil sove når han ikke er hjemme ??
Syns det virker underligt 

Andre der er i samme båd ??
Anmeld