Han sover ikke , når far ikke er hjemme ... ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

morethanperfect

Hej piger ..

Vil lige høre om andre har samme problem som vi har ..

Natten til Søndag i sidste uge , sov daniel ikke hjemme , da hans bror har fået hus og det skulle fejres osv... Fint nok .. 
Oscar havde en MEGET urolig nat , men tænkte at det nok bare var denne ene gang ...

Daniel er så hjemme igen Søndag , og sover hjemme søndag til Mandag .. Der vågner Oscar ik en eneste gang .. DEJLIGT !

Mandag til Onsdag , skulle Daniel så på kursus , i køge så han skulle jo heller ikke sove hjemme der .. 
Og natten til Tirsdag , vågner Oscar 10(!!!!!!) gange , og er helt hysterisk !
Natten til Onsdag , er det nøjagtig det samme , og gav ham mælk , og det virkede ikke .. Det plejer det ellers , når Daniel er hjemme .. Det endte med vi gik ned i stuen , så faldte han i søvn i mine arme kl. 4 ca.. Det skal lige siges disse dage hvor Daniel ikke har været hjemme , har det taget ca. 2 timer og putte ham , pg jeg har givet skylden på at det er lyst når han skal puttes .. Det troede jeg var derfor .. MEN ! ...

Daniel kom hjem i går ..... Oscar og Daniel hyggede rigtig , en time inden Oscar skulle i seng .. Kl. kvart i 8 , går Daniel op for at putte ham ... Har trukket den lidt , for jeg vidste han ikke ville falde i søvn fordi det var lyst . Men , Daniel sagde nu kunne vi prøve ...
HAN SOV MED DET SAMME ! Og gæt hvad .... Han vågnede ikke hele natten , og sov indtil kl. 7 ..... Lige efter Daniel var gået ?!
Kan det ha noget at gøre med han savner sin far .. ?
Daniel har arbejdet RIGTIG meget det sidste stykke tid , og han har ikke set så meget til ham , kan det være derfor han ikke vil sove når han ikke er hjemme ??
Syns det virker underligt

Andre der er i samme båd ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Vi har haft det samme problem...

Fandt ud af det var fordi jeg havde tanken i hoved, at det nok ikke lykkes... og det kunne han mærke... så derfor når jeg puttede ham, ville han ikke sove, fordi det føles forkert...

håber du kunne finde hoved og hale i det...

Anmeld

29. marts 2012

morethanperfect

Ravnholt skriver:

Vi har haft det samme problem...

Fandt ud af det var fordi jeg havde tanken i hoved, at det nok ikke lykkes... og det kunne han mærke... så derfor når jeg puttede ham, ville han ikke sove, fordi det føles forkert...

håber du kunne finde hoved og hale i det...

Jamen jeg har først tænkt over det , efter han er kommet hjem igen ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.