hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er ved at blive godt træt og sindssyg af min kærestes familie.
De skal hele tiden blande sig i vores ting og med hvad vi har lyst til.

Mig og kæresten har snakket om at holde barnedåben ude på en hyggelig kro og det har vi sagt til hans familie da de spurgte om hvor vi ville holde det henne.

Men ny hil hans mor snakke med os om det på søndag når vi skal derud og spise. Hun vil åbenbart have at hende og henses mand skal lave maden til festen og have at vi holder det i deres have.
Og det har jeg ikke rigtig lyst til for har drømt at holde det der hvor mig og kæresten har snakket om det. Og vi har sparet pengene op til det og det har vi oss sagt til hans mor. Men alligevel skal hun blande sig.den ene grund til at vi vil holde det på den måde er så de skulle slippe for at stå for maden og det hele for de knokler altid til andre fester i familien og så ville de ikk kunne nå i kirken.

Et så træt æg hans familie og min kæreste siger ikk rigtig noget til hans familie. Er træt af st være bussemand hele tiden.

Og så hader jeg hans to søstre. De har hele tiden så travlt med vores barn. Og larmer meget når de er i nærheden af hende og tager slet ikk hensyn til hvad jeg siger til dem. At de skal ikk bære rundt på hende hele tiden så hun ikk ryger for meget frem og tilbage hos dem når de sidder med hende fir det stressede hende på sygehuset dp hun ikke ville amme i flere dage efter. Men det er de ligeglade med åbenbart. Og hører ikk efter når jeh siger det til dem.

Hvad skal jeg gøre????? HJÆLP!!!!!

Det går heller ikk godt i mig og kærestens forhold. Da jeg hele tiden skal høre på at han ikk får sovet det gør jeg da heller ikk og det er mig der hele tiden vasker tøj ligger det sammen og rydder op efter ham og vasker op. Det eneste han skal koncentrer sig om er at lave mad når han står op om aften og så tage på arbejde og så sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Bonde-liv

du bliver allerede nu til at sætte en linie sig "jeg ved godt du syntes det er en god idé at i laver manden men mit ønske er sådan og sådan og sådan bliver det altså. vær høflig men bestemt. ellers forsætter de og det blir værre og værre. tro mig!! så accepter du er bussemanden. for ellers bliver du det alligevel senere hen. og ligemget hvad du vælger vil der være en risiko for at de ikke syntes om samme ide. men det er dit barn. de har haft deres tur og hans søstre får også deres tur. det er svært i starten men du bliver nød til det

manden kan jeg desværre ikke råde om da det lyder ret typisk for mange. det er noget i må tage "et møde" om. evt over et glas vin og stearinlys.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.