Frisør Salon Ei'wan i Ringkøbing.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.861 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

MomInTheMaking

Hej de damer.

Jeg har været så heldig at få et gavekort til en klipning og en omgang makeup hos "Ei'wan" i Ringkøbing.

Så vil jeg egentlig bare høre om der er nogen der har nogen erfaringer med den salon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Sommersko

Hej,

Jeg blev klippet og farvet i sidste uge dernede - de er SÅ gode  Det eneste minus er bare at de er mega dyre

Anmeld

29. marts 2012

MomInTheMaking

29. marts 2012

MomInTheMaking

A.S. skriver:

Hej,

Jeg blev klippet og farvet i sidste uge dernede - de er SÅ gode  Det eneste minus er bare at de er mega dyre

Hov havde slet ikke set der var en der havde svaret. Lyder rigtig godt, jeg glæder mig også utrolig meget.

Heldigvis har jeg fået det i gave. hehe.

Er det en stor salon ?

Anmeld

29. marts 2012

Vidunderligeunger

Mom In The Making skriver:

Hej de damer.

Jeg har været så heldig at få et gavekort til en klipning og en omgang makeup hos "Ei'wan" i Ringkøbing.

Så vil jeg egentlig bare høre om der er nogen der har nogen erfaringer med den salon?

det er møghamrende dyrt - men de er også rigtig dygtige! Marianne (hende der ejer biksen) synes jeg er bedst.. men det er fordi hun er så god til ikke at lave noget der bare slet ikke passer til en

Anmeld

29. marts 2012

MomInTheMaking

MAJ*MOR skriver:

det er møghamrende dyrt - men de er også rigtig dygtige! Marianne (hende der ejer biksen) synes jeg er bedst.. men det er fordi hun er så god til ikke at lave noget der bare slet ikke passer til en

Jeg har jo heldigvis fået det i gave, så prisen behøver jeg ikke tænke på. hehe. Jeg skal klippes af en der hedder Anette og have lagt make-up af en der hedder Vicky. Siger det dig noget?

Er glad for at høre de er dygtige, for vi skal holde "velkommen til verden"-fest for min datter på søndag så vil gerne ende op med at se anstændig ud. haha

Anmeld

29. marts 2012

Sommersko

Hov havde slet ikke set der var en der havde svaret. Lyder rigtig godt, jeg glæder mig også utrolig meget.

Heldigvis har jeg fået det i gave. hehe.

Er det en stor salon ?

Nej den er lille, men super hyggelig og så har de den bedste varme kakao  de er 3 frisører, marianne og malene som ejer den og anette. Kan se du skal have lagt make-up af en som hedder vicki (hvis det er hende som jeg tror det er ) så er hun butiksbestyrer i et parfumeri (Esthetique). Der er jeg udlært i 2007 - Vicki er bare sååå sød, du må endelig hilse

Anmeld

29. marts 2012

MomInTheMaking

A.S. skriver:

Nej den er lille, men super hyggelig og så har de den bedste varme kakao  de er 3 frisører, marianne og malene som ejer den og anette. Kan se du skal have lagt make-up af en som hedder vicki (hvis det er hende som jeg tror det er ) så er hun butiksbestyrer i et parfumeri (Esthetique). Der er jeg udlært i 2007 - Vicki er bare sååå sød, du må endelig hilse

Lyder meget hyggeligt, glæder mig rigtig meget Har INTET gjort ved mit hår siden Januar 11 hvor jeg fandt ud af jeg var gravid. Så det er MEGET tiltrængt. Så er det jo bare ekstra lækkert at det er hos nogen der ved hvad de laver.

Lyder også rigtig fedt med hende  Vicki, bliver vidst godt nok at få genopfrisket hvordan man lige lægger en ordenlig makeup, det er jo heller ikke ligefrem noget jeg har dyrket siden jeg er blevet mor. xD

hvem skal jeg hilse hende fra..?

Anmeld

29. marts 2012

Vidunderligeunger

Jeg har jo heldigvis fået det i gave, så prisen behøver jeg ikke tænke på. hehe. Jeg skal klippes af en der hedder Anette og have lagt make-up af en der hedder Vicky. Siger det dig noget?

Er glad for at høre de er dygtige, for vi skal holde "velkommen til verden"-fest for min datter på søndag så vil gerne ende op med at se anstændig ud. haha

altså jeg har kun hørt godt om dem... De har jo nogle ret lækre produkter dernede, som er til at komme til for penge... Bor du i Ringkøbing?

Anmeld

29. marts 2012

MomInTheMaking

MAJ*MOR skriver:

altså jeg har kun hørt godt om dem... De har jo nogle ret lækre produkter dernede, som er til at komme til for penge... Bor du i Ringkøbing?

Det er godt at høre. hehe.. Nej, jeg bor 12 km., uden for Holstebro mod Ringkøbing.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.