Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Musen5

Jeg ville sindssyg gerne kunne lave kager og dekorere dem,

men men men er bange for at kaste mig ud i sådan et projekt...

Hvordan lærer man det? og hvor?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

livhemdrup

Musen5 skriver:

Jeg ville sindssyg gerne kunne lave kager og dekorere dem,

men men men er bange for at kaste mig ud i sådan et projekt...

Hvordan lærer man det? og hvor?

/Mette

Jeg er selv lige begyndt og vil sige hvis du henter det kage hæfte der er lagt herinde. og så starter med at købe kage bunde og bruge dem og så beynder at bruge de cremer der ligger inde i kagehæftet og køber fontant og ellers bruger youtube så er det altså super nemt.

Kom du bare igang. Det er rigtig sjovt og man blir helt bidt af det.

Anmeld

29. marts 2012

Musen5

livhemdrup skriver:

Jeg er selv lige begyndt og vil sige hvis du henter det kage hæfte der er lagt herinde. og så starter med at købe kage bunde og bruge dem og så beynder at bruge de cremer der ligger inde i kagehæftet og køber fontant og ellers bruger youtube så er det altså super nemt.

Kom du bare igang. Det er rigtig sjovt og man blir helt bidt af det.

Det tror jeg jeg vil prøve....

Står med en knægt der bliver 5 i midten af maj så skal lige ha lidt tid at øve på... Ville gerne lave en superfed kage til ham

/Mette

Anmeld

29. marts 2012

livhemdrup

Musen5 skriver:

Det tror jeg jeg vil prøve....

Står med en knægt der bliver 5 i midten af maj så skal lige ha lidt tid at øve på... Ville gerne lave en superfed kage til ham

/Mette

Det skal du nok nå at blive klar til. Det er jeg sikker på. Om ikke andet kan din familie jo være din prøveklud af smags varianter indtil da

Det var min og de spørger stadig om der ikke er en ny creme jeg skal prøve så jeg lige kan bare kage til dem.

Her hjemme er de helt vilde med hindbær blandet i flødeskum og så toblerone creme.

Men husk at omsmører kagen Det GLEMTE jeg de første par gange

Og youtube har nogen fede videoer hvor man kan se hvordan de forskellige ting blir lavet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.