HJÆLP søger geledame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

MoarTNoah

Ja som overskriften siger, søger jeg en der kan lave gelenegle på min veninde og jeg. Hende der skulle lave det på os kan vi slet ikke få fat i mere. Vi havde en tid ved hende lørdag, fordi vi skal til københavn onsdag, men nu ved vi ikke hvad vi skal gøre.

Så er der en der kan hjælpe os, en der er god, og ikke dyr???

Vi bor i Grenå og omegn, så gerne en i nærheden, men vi vil gerne køre efter det.. Håber der er en der kan, eller kender en, der kender en..

Bare skriv her på debatten, eller i privatbrev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

9510

MoarTNoah skriver:

Ja som overskriften siger, søger jeg en der kan lave gelenegle på min veninde og jeg. Hende der skulle lave det på os kan vi slet ikke få fat i mere. Vi havde en tid ved hende lørdag, fordi vi skal til københavn onsdag, men nu ved vi ikke hvad vi skal gøre.

Så er der en der kan hjælpe os, en der er god, og ikke dyr???

Vi bor i Grenå og omegn, så gerne en i nærheden, men vi vil gerne køre efter det.. Håber der er en der kan, eller kender en, der kender en..

Bare skriv her på debatten, eller i privatbrev

Kender desværre ikke nogen, men så bliver den lige oppet igen

Anmeld

29. marts 2012

MoarTNoah

9510 skriver:

Kender desværre ikke nogen, men så bliver den lige oppet igen

Takker Gør lige det samme 

Anmeld

29. marts 2012

Mille83

MoarTNoah skriver:

Takker Gør lige det samme 

Har du prøvet og google?

Anmeld

29. marts 2012

MoarTNoah

Mille83 skriver:

Har du prøvet og google?

Jeg har ikke lavet andet de sidste par timer.. men jeg hopper ikke på alt.. ser jo på billeder om de er godt lavede, og der er mange der  ikke kan finde ud af at lave dem.. 

Anmeld

29. marts 2012

Darling<3

MoarTNoah skriver:

Jeg har ikke lavet andet de sidste par timer.. men jeg hopper ikke på alt.. ser jo på billeder om de er godt lavede, og der er mange der  ikke kan finde ud af at lave dem.. 

Min negledame bor i Randers, så det ville være en kørsel på ca 2 timer - er det for meget?

Hun er super dygtig og ikke for dyr!

Anmeld

29. marts 2012

MoarTNoah

Darling<3 skriver:

Min negledame bor i Randers, så det ville være en kørsel på ca 2 timer - er det for meget?

Hun er super dygtig og ikke for dyr!

Det tager lige lidt over en time at komme til Randers, så det er intet problem.. hva koster hun?

Anmeld

29. marts 2012

Darling<3

MoarTNoah skriver:

Det tager lige lidt over en time at komme til Randers, så det er intet problem.. hva koster hun?

Hvis det er fra opstart så tager hun 450 og hvis det er opfyldning med hvid kant så tager hun 250  Mener at hun tager yderligere 150 for fuld deko

Skal du have hendes nummer?

Anmeld

29. marts 2012

MoarTNoah

Darling<3 skriver:

Hvis det er fra opstart så tager hun 450 og hvis det er opfyldning med hvid kant så tager hun 250  Mener at hun tager yderligere 150 for fuld deko

Skal du have hendes nummer?

Arg det var godt nok ikke det jeg ville kalde billig,, det er samme pris som jeg altid har fået i en salon i sønderjylland... Nu bor jeg jo ikke lige dernede mere, så det er lidt svært at få ordnet negle dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.