Ja det er lige hvad vi har, og ved ærlig talt ikke lige hvad jeg skal stille op...
Sagen er den at både Jonas (kæresten) og jeg skal i byen i weekenden. Hele det floorball hold han spiller på skal holde bødekassefest. Hos os!!! Jeg skulle så have været afsted med det floorball hold jeg er holdleder for. Føler i forvejen at jeg trænger mig på hos "mit" hold. - De er lige et par år yngre end mig, men besluttede mig alligevel for at hvis det var okay med dem, ville jeg gerne afsted med dem. Og det var så også helt okay.
Nu står jeg så bare der hvor min veninde der bor meeeeeeget langt væk har spurgt om hun ikke må komme op i weekenden, noget jeg har spurgt meget ind til, altså med hvornår hun kunne komme. Hun har lige mistet sin nevø, så nu nænner jeg faktisk ikke at sige at det måske ikke er så smart denne weekend, samt jeg virkelig gerne vil være lidt sammen med hende. Føler bare næsten ikke at jeg kan tillade mig at tage hende med ud til mine piger, de kender ikke hende og omvendt, og føler i forvejen at jeg trænger mig på.
At være herhjemme bliver næsten umuligt, der kommer 25 fuldvoksne mænd med det ene formål at blive fuld!!! Vi har måske ikke ligefrem jordens største lejlighed, dog heller ikke den mindste. Der bliver i forvejen trængt for mænderne, og det er jo en herrefest så føler heller ikke rigtig at vi kan være her, på trods af at det er mig der bor her...
Åhh ved sgu ikke lige hvad jeg skal stille op..
Nå ville også bare lige ud med det, god weekend til jer alle når i kommer dertil

fra Stéphanie
Anmeld