Hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

632 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Musen5

Ja...

Jeg overvejer seriøst at farve mit hår, da jeg er såååååå træt af mit kedelige hår og fordi der kommer flere og flere grå hår og de kan bare ses

Sagen er så den at jeg stadig amme. Dog kun morgen og aften, og virkelig gerne vil stoppe da trunten har fået tænder og elsker at bide

Jeg kan efterhånden ikke vente med at farve hår, da jeg trænger til forandring. Har kimet min sp ned for at få fat i hende, da jeg skal høre hende ad om nogle detaljer ang ammestop.

Hvad ville i gøre?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

modesty

Jeg ville helt klart vente. Hårfarve er noget værre skidt. Men du kan jo godt få lavet striber der ikke rører hovedbunden? Men det dækker selvfølgelig ikke alle de grå hår, hihi.

Anmeld

29. marts 2012

maria_wlt

Jeg ved det er PISSE træls, men jeg ville vente når det er SÅ tæt på at være slut med at amme alligevel

Anmeld

29. marts 2012

Angelspot

Sundhedsstyrelsen havde lige oppe i Go morgen Danmark hvor vigtigt det faktisk er at følge deres anbefalinger. Der er kommet nye resultater, dog gælder du mest gravide, men det ændrer jo ikke på at kemikalierne kommer ind med modermælken. Så synes helt klart du skal vente, hvorfor risikere noget der kan skade dit barns helbred, for at se bedre ud? Du kan jo købe noget lækkert tøj i stedet for

Anmeld

29. marts 2012

Camillee

Jeg ville klart vente ..

Anmeld

29. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg farvede hår mens jeg ammede. Min søster er frisør og hun siger at så længe man ik bund farver og bare laver striber, så kommer der ingen kemikalier i kontakt med huden! Vh stine

Anmeld

29. marts 2012

lycly

Jeg synes du skal vente. Især hvis du alligevel snart stopper med amningen. Nu ved jeg ikke HVOR tæt på du er på at holde op, men når du først sætter dig for at stoppe, så går der jo maks 2 uger, så er det slut. Og så kan du jo farve hår

Anmeld

29. marts 2012

Maja88

jeg farvede mit hår da jeg ammede.. fik at vide der ingenting skete hvis det bare var en enkelt gang

Anmeld

29. marts 2012

Mettefpigen

Synes også du skal vente... Det er noget værre skidt, og selvom du kun farver det en gang så kan det stadig skade... Jeg ventede også hele graviditeten og amningen selvom jeg ALTID har farvet hår.... Og jeg ved hvor længe det føles!!...

Anmeld

29. marts 2012

Fenja09

Når du er alligevel har i sigte at stoppe med at amme, så synes jeg helt sikkert at du skal vente - det havde jeg nok også ment selvom du ikke var på vej til ammestop. Det er nogle meget stærke kemikalier der er i hårfarvning og hvorfor udsætte dit dejlige barn for det.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.