Ruger jeg forgæves ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

AMtrier

Hej søde piger

Jeg fik igår lagt to æg op igår. et 4+3 og et 3+2. de sagde på klinikken at det var ikke så god kvalitet, men jeg kunne håbe på graviditet chancen var ca. 30 % og så begyndte de allerede at tale om hvad jeg skulle i andet forsøg ?
lige nu er jeg bare splittet mellem at tro på det bedste og bare være opgivende

jeg håber virkelig ikke jeg ruger forgæves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Rockertand

AMtrier skriver:

Hej søde piger

Jeg fik igår lagt to æg op igår. et 4+3 og et 3+2. de sagde på klinikken at det var ikke så god kvalitet, men jeg kunne håbe på graviditet chancen var ca. 30 % og så begyndte de allerede at tale om hvad jeg skulle i andet forsøg ?

Så lige dit indlæg på forsiden og har lige et spørgsmål (kender intet til behandlingsverdenen) - hvad mener du, når du skriver 4+3 og 3+2? Jeg synes altid, pigerne skriver "4-cellet", "8-cellet" og lignende?

Krydser fingre for, at det lykkes for jer

Anmeld

29. marts 2012

AMtrier

når jeg skriver 4 først er det et 4 cellet æg. og så er det bedste 4+0 har ikke styr på hvad det sidste tal er. men det kategoriseres sådan at 4+0 er det bedste og så kommer 4+1 og 4+2 og så videre og mit bedste æg var kun 4+3 og det andet var kun et trecelled æg så ikke godt nok til at fryse. så hellere to i ovnen end ingen i fryseren :/

(på skemaerne er der mere end to tal. men det var sådan de forklarede mig det)

Anmeld

29. marts 2012

AMtrier

Rockertand skriver:

Så lige dit indlæg på forsiden og har lige et spørgsmål (kender intet til behandlingsverdenen) - hvad mener du, når du skriver 4+3 og 3+2? Jeg synes altid, pigerne skriver "4-cellet", "8-cellet" og lignende?

Krydser fingre for, at det lykkes for jer

se op glemte at citere

Anmeld

29. marts 2012

M (:

AMtrier skriver:

Hej søde piger

Kun tiden kan vise, om du venter forgæves - men husk 30% chance er også en chance! Det er næsten 1 ud af 3! (:

Sender en masse krydsede fingre og babyklister i din retning! 

Anmeld

29. marts 2012

Rockertand

AMtrier skriver:

når jeg skriver 4 først er det et 4 cellet æg. og så er det bedste 4+0 har ikke styr på hvad det sidste tal er. men det kategoriseres sådan at 4+0 er det bedste og så kommer 4+1 og 4+2 og så videre og mit bedste æg var kun 4+3 og det andet var kun et trecelled æg så ikke godt nok til at fryse. så hellere to i ovnen end ingen i fryseren :/

(på skemaerne er der mere end to tal. men det var sådan de forklarede mig det)

A-ha, på dén måde, så blev jeg det klogere.

Jeg synes da, jeg har læst mange historier om piger, der er blevet gravide med 3- og 4-cellede, så jeg synes ikke, at du skal opgive håbet, selvom det sikkert er svært.

Jeg hepper og krydser

Anmeld

29. marts 2012

AMtrier

M (: skriver:

Kun tiden kan vise, om du venter forgæves - men husk 30% chance er også en chance! Det er næsten 1 ud af 3! (:

Sender en masse krydsede fingre og babyklister i din retning! 

det har du helt ret i iih tak for det

så må jeg hellere bare ruge som en gal, og håbe jeg er den ene !!

Anmeld

29. marts 2012

AMtrier

Rockertand skriver:

A-ha, på dén måde, så blev jeg det klogere.

Jeg synes da, jeg har læst mange historier om piger, der er blevet gravide med 3- og 4-cellede, så jeg synes ikke, at du skal opgive håbet, selvom det sikkert er svært.

Jeg hepper og krydser

helt sikkert at det kan lade sig gøre. ville bare ønske at æggene var bedre

tusind tak

Anmeld

29. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Du skal sku bare ruge moster. Kan du komme igang. Ud med negative tanker og ind med de positive søde.

30% har også sin ret. Det skal nok komme til jer. det er jeg sikker på!!!
Hvis det ikke går denne, så gør det næste. I skal også lige i gang.

Jeg hepper på de to små æggebasser.

Anmeld

29. marts 2012

M (:

AMtrier skriver:

det har du helt ret i iih tak for det

så må jeg hellere bare ruge som en gal, og håbe jeg er den ene !!

Ja, og der er endda to æg derinde - og der skal jo kun ét til at skabe et lille mirakel (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.